Hoi
klsb315 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Als je in het bezit bent van een iPhone dan moet er bij gebruikersnaam en wachtwoord vodafone staan. Heb je een Android toestel dan is dat niet van toepassing. Zie ook deze info:
https://forum.vodafone.nl/buitenland-6/tutorial-mobiele-data-in-het-buitenland-299774Het kan zijn dat je Fair Use Policy in werking is getreden omdat je teveel hebt gebruikt. Ik weet niet welk abonnement je gebruikt maar meer informatie hier over kan je vinden op deze pagina:
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/redelijk-gebruik.shtml (hier krijg je alle uitleg over het gebruik met Fair Use Policy.
Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd en mocht je nog vragen hebben over je abonnement dan kan je het beste contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone, door te bellen of anders door een
chat te starten. Eventueel kan je ook een privé bericht sturen via
Facebook of
Twitter. Die mensen kunnen in het systeem kijken en je misschien van meer informatie voorzien.
Succes en laat nog even weten wat het probleem nu is, of was.