MickelJ

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen connectie iphone7 met mobiel netwerk

mijn iphone7 kan geen connectie meer maken met mobiel netwerk, hij ziet deze zelfs niet meer (geeft aan: geen service)

Graag snel contact en een oplossing, ben erg onthand nu

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Niemand in de buurt die even z'n telefoon wil uitlenen?
Want je deelt er geen data of app's mee, het is alleen om even te zien of je bereik krijgt.

Mocht het helemaal niet meer lukken, dan zal je een nieuwe SIMkaart moeten bestellen. Maar ja, je weet ook niet of het misschien aan je toestel ligt. Daarom is het ook handig om met een ander SIMkaartje te testen of je toestel het doet. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @MickelJ 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Begrijpelijk dat je onthand bent nu je geen bereik hebt. Heb je je toestel al eens uitgezet en weer opnieuw aangezet, of in vliegtuigmodes geplaatst en daarna weer terug? Wat je ook kan proberen te doen is even van netwerk te wisselen en dan weer terug te gaan naar Vodafone NL. En wil dit allemaal niet lukken, kijk dan eens of je SIMkaart het wel doet in een ander toestel en of dan dat andere SIMkaart het doet in je eigen iPhone.

Deze testen moet je echt even uitproberen, zou je dat willen doen aub. Bedankt!
Laat nog even weten of het is gelukt of niet.

MickelJ
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik heb toestel meermaals opnieuw opgestart, vliegtuigmodus uit/aan en zelfs sim kaart eruit en er weer in, maar geen succes.

lastig voor mij om m'n simkaart in een ander toestel te stoppen (zowiezo heb ik geen andere simkaart voor handen), misschien dat ik vanavond thuis nog ergens een oud toestel kan vinden, maar of die nog werkt...kleine kans

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Niemand in de buurt die even z'n telefoon wil uitlenen?
Want je deelt er geen data of app's mee, het is alleen om even te zien of je bereik krijgt.

Mocht het helemaal niet meer lukken, dan zal je een nieuwe SIMkaart moeten bestellen. Maar ja, je weet ook niet of het misschien aan je toestel ligt. Daarom is het ook handig om met een ander SIMkaartje te testen of je toestel het doet. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic