Dreumeltje

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes

geen bevestigingsmail gekregen.

Ik had op vrijdag 16 Jan. 2015 rond 16:45 uur mijn abonnement verlengt en een nieuwe telefoon besteld.
"Bijna" alle stappen heb ik gedaan, bij stap 5 moet je betalen, en krijg je een bevestigingsmail naar je toegestuurt.
Maar deze "pagina" kreeg ik niet. Dus ook niet betalen.
Ik had een uur gewacht op de bevestigingsmail die ik zou krijgen, maar hij kwam maar niet.
Zodoende had ik gebeld tegen 18:00 uur of ik deze nog kreeg.
Waarna de medewerkster zei dat het maximaall 24 uur kan duren.
Zal ik vandaag (zaterdag 17 Jan 2015 om 14:16 uur) nog voor 18:00 uur de bevetigingsmail krijgen, of zullen ze waarschijnlijk op maandag naar mij sturen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dreumeltje
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes
Gelukkig is het opgelost. (maandag 19 Jan.2015 om 11:00 uur)
Morgen heb ik hem (als het goed is) binnen.

Het bleek dat de bevestingsmail naar een andere emailadres verstuurd te zijn ??
Ene simone........@hotmail die ik totaal niet ken.

Bekijk in context

5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Dreumeltje ,

Mocht je de mail ook niet binnen de 24 uur krijgen neem dan wel even contact op met de klantenservice via, www.vodafone.nl/support/contact/ dan sturen zij je nog steeds de bevestiging door ;)!
Dreumeltje
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes
Gelukkig is het opgelost. (maandag 19 Jan.2015 om 11:00 uur)
Morgen heb ik hem (als het goed is) binnen.

Het bleek dat de bevestingsmail naar een andere emailadres verstuurd te zijn ??
Ene simone........@hotmail die ik totaal niet ken.

Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Dat is vreemd@dreumeltje. Laat voor alle zekerheid je e-mailadres in ons systeem even controleren en corrigeren zodat dit in de toekomst niet meer kan voorkomen.

Supergoed dat je toestel onderweg is trouwens! Veel plezier ermee.
cryptoknight

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone,

Op 26/01/2015 heb ik mijn abonnement verlengd. Deze verlenging is ook deze datum ingegaan.
Per mail is dit bevestigd, net als de bestelling van de multi sim.
Wat me echter niet lekker zit, is dat ik nergens (behalve op een print van de website) van jullie een bevestiging heb van mijn bestelde toestel. Betreft de xperia z3 compact white. Ordernummer 110006481.
Kunnen jullie bevestigen dat dit toestel mijn kant op gaat komen en wanneer ik deze kan verwachten?

Vriendelijke groet,
Mariska Korthof
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @cryptoknight ,

Via het forum kan er helaas niet worden gekeken naar je order.
Als je wilt dat je nog en bevestigingsmail kan dit worden geregeld door de klantenservice. Via, www.vodafone.nl/support/contact/ zie je de verschillende mogelijkheden om contact op te nemen hierbij kun je ook om je bestelling vragen. Omdat het vandaag zondag is kan je helaas niet bellen met de bestel lijn. Maar je kunt dit ook navragen via de chat bijvoorbeeld.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic