Peet1980

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen bereik keldonk

Ik heb al dagen lang geen bereik in mijn dorp keldonk daardoor kan ik niet bellen en sms'en wat zeer irritant is,  dit probleem hebben meerdere mensen hier, ik heb vanalles geprobeerd maar niets schijnt te helpen heb al sinds mijn eerste telefoon Vodafone en heb zoiets nog niet mee gemaakt ook heb ik deze telefoon al een jaar dus daar ligt het ook niet aan... hoe los ik dit op?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels de stappen doorlopen van onze network check @Peet1980?

Aan het einde kun je een onderzoek aanmaken voor de network crew. Zij gaan het netwerk controleren en onderzoeken waarom het mis gaat. Indien hier meer mensen in het dorp last van hebben, raad ik hun aan om dit ook te doen. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Peet1980 
Controleer eerst of je geen blokkade hebt. Dit kun je doen via My Vodafone.

Apple
Als eerste ga je het toestel opnieuw opstarten. Hierdoor krijgt je mobiele nummer een nieuwe aanmelding op het netwerk. Vervolgens ga je controleren of je dan Vodafone NL hebt. Check of 4G geactiveerd is via Instellingen - Mobiel netwerk - Opties - Gesprekken over 4G.

Android
Ook hier gaan we beginnen met het opnieuw opstarten van het toestel. Allereerst dien je op Network operators te klikken om te controleren of 4G aan staat.


Overige stappen voor Apple en Android:
Mochten bovenstaande stappen niet werken, dan raad ik je aan om een kruistest te doen. Bij een kruistest gaat jouw simkaart in een ander type en merk toestel en een werkende simkaart in jouw toestel. Hiermee kun je erachter komen of het probleem aan het toestel ligt of aan de simkaart.

Ook kun je de stappen doorlopen van de Vodafone Network Check http://voda.fo/ne/3ugam.


Kom je er niet uit, zul je moeten wachten tot een Vodafone Community medewerker online is en je vraag oppakt. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels de stappen doorlopen van onze network check @Peet1980?

Aan het einde kun je een onderzoek aanmaken voor de network crew. Zij gaan het netwerk controleren en onderzoeken waarom het mis gaat. Indien hier meer mensen in het dorp last van hebben, raad ik hun aan om dit ook te doen. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

We ontvangen graag nog een update hierover van jou @Peet1980. Mochten we deze niet meer ontvangen, dan wordt dit topic gesloten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic