sloreetje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen bereik in het nieuwe ziekenhuis in den bosch

ik wil niet zeggen dat ik daar helemaal geen bereik heb maar op de dialyse waar ik 3x in de week moet zijn 5 uur lang heb ik geen bereik. ik als internet fanaat kon in het oude ziekenhuis dat ook tegen de verveling lekker internetten en bellen. het probleem is als ik nou 11 verdieping hoger zou liggen was er niks aan de hand want daar is wel bereik hoe kan dit? en wanneer word dit opgelost. het probleem ligt niet aan de constructie van het ziekenhuis want een van de concurenten heeft wel bereik.
 
aangezien ik nierpatient ben en op de wachtlijst sta voor een nieuwe nier moet ik 24/7 bereikbaar zijn. als dit probleem niet spoedig opgelost kan worden zal ik moeten over stappen naar een andere aanbieder.
 
vriendelijke groet
 
een gefrustreerde nierpatient
2 Reacties 2
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi sloreetje,

Als eerste natuurlijk vervelend om te horen!

Wat de reden is waarom je minder goed kan bellen/internetten kan aan meerdere dingen liggen.

Denk bijvoorbeeld aan een mindere dekking daar waar het ziekenhuis staat.
Hoge gebouwen naast het ziekenhuis kunnen dekking beinvloeden.
Misschien heeft het nieuwe ziekenhuis gekozen om mobiele apparaten te storen/niet toe te staan.

Weet je of er meerdere gebruikers zijn die dezelfde soort problemen ervaren?

Groet,

Chris
Vodafone Forum Team

sloreetje
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
er zijn meer mensen die er last van hebben.
 
kpn tefort en hi gebruikers hebben er geen last van dus het word dus niet geblokkeerd door het ziekenhuis
het is gewoon er vervelend want de uren die ik in het ziekenhuis door breng kon ik eerst gewoon door werken.
 
ik hoop dat vodafone deze klacht serieus neemt want merk onder de patienten dat veel er aan denken om over te stappen naar andere provider
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic