Gersonpedia

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen Nieuwsbrief meer

Waarom kan ik nergens de link vinden op de website van Vodafone om me af te melden van die onzinnige doordrammende nieuwsbrief over ziggo koppeling. Wel in de mail zetten met een link om je af te melden en dan door verwezen worden naar de website, alsof daar de link zou staan en dan gewoon toch weer door hameren om het te koppelen aan ziggo. ik wens deze nieuwsbrief niet meer te ontvangen, dus doe daar iets mee. Anders ga ik het aanmelden i.v.m. privacy breuk.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Gersonpedia

Het klopt inderdaad dat dit via de website (my Vodafone) afgemeld kan worden. Daarvoor hoef je niet perse met Ziggo te koppelen.

Zou je hiervoor een chat willen starten zodat mijn collega's dit kunnen afmelden voor je? Wegens privacy redenen kan ik helaas vanuit hier niet in de systemen.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Gersonpedia

Het klopt inderdaad dat dit via de website (my Vodafone) afgemeld kan worden. Daarvoor hoef je niet perse met Ziggo te koppelen.

Zou je hiervoor een chat willen starten zodat mijn collega's dit kunnen afmelden voor je? Wegens privacy redenen kan ik helaas vanuit hier niet in de systemen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic