grote_smurf

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen BLOX aan zetten !!

Ik kan geen BLOX beperkt internet aanzetten !! :$
(moet de help desk bellen !! ) 😞

Vodafone app staat er ook niets van bij , terwijl er wel word gesuggereerd (wel moeilijk te vinden )
na update van Vodafone app , wacht woord niet geldig meer ...:@

RED abbo


Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @grote_smurf

Wanneer heb je je Red abonnement afgesloten? Als dit voor 7 april is dan is beperkt internet niet mogelijk. Neem dan ook contact op met de klantenservice als je wilt dat het omgezet wordt naar een nieuwere versie. Hiervoor worden wel migratiekosten in rekening gebracht.

Heb je het na 7 april aangesloten dan raad ik je aan om even op de site in te loggen op My Vodafone. Kun je het daar ook niet aanzetten neem dan ook contact op met de klantenservice.

De contactmogelijkheden vind je op de volgende pagina: Klantenservice

Bekijk in context

4 Reacties 4
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @grote_smurf

Wanneer heb je je Red abonnement afgesloten? Als dit voor 7 april is dan is beperkt internet niet mogelijk. Neem dan ook contact op met de klantenservice als je wilt dat het omgezet wordt naar een nieuwere versie. Hiervoor worden wel migratiekosten in rekening gebracht.

Heb je het na 7 april aangesloten dan raad ik je aan om even op de site in te loggen op My Vodafone. Kun je het daar ook niet aanzetten neem dan ook contact op met de klantenservice.

De contactmogelijkheden vind je op de volgende pagina: Klantenservice

grote_smurf
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had een oud abonnement gekregen het was al een week oud!!!!!! GGebeld met klantenservice nu een nieuw abbo met blox
henkakker

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Help, ik kan helemaal niets meer
niet bellen geen sms geen internet

*edit moderator* 06nummer verwijderd.

Henk
Anonymous
Niet van toepassing
Hey henkakker,

Dat is vervelend! Kun je wel je mobiele nummer verwijderen ivm met jouw privacy. Deze gegevens worden namelijk niet gedeeld hier. Zie ook hiervoor de forum regels.

Als eerste zou ik zeggen start het toestel opnieuw op!
Werkt het dan nog niet raad ik je aan om eens je instellingen te controleren via http://handleidingen.vodafone.nl/web voor het internet. (Zorg er tevens voor dat mobiele gegevens aan staan hiervoor)

Tevens heb je via deze link nog een stappenplan wat je kunt uitvoeren: https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/je-kunt-niet-bellen-of-internetten.shtml

Lukt het dan nog niet raar ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice: via www.vodafone.nl/support/contact zie je hoe dit gaat.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic