hus3yin

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

geen 5G op Note 10+ 5G

ik ben in het bezit van een Samsung note 10+ (plus) 5G. Ik heb een 5G abonnement, maar helaas werkt 5G niet. Heeft iemand enig idee hoe dit komt of op te lossen?

22 Reacties 22
hus3yin
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Energieboy omdat je de vorige keer had geantwoord dacht ik dat je misschien info had. 

@Vodafone kan er iemand van jullie organisatie hier antwoord op geven? Wanneer kunnen wij note 10+ 5G gebruikers gebruik maken van 5G??

 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Er is ergens op de community al eens door iemand van Vodafone geschreven dat de medewerkers het zelf ook niet weten wanneer een toestel 5G ready is voor het netwerk. Ze konden alleen maar melden dat Vodafone de toestellen moet testen en dat ze deze dan pas vrij mogen, en kunnen, geven. Welk toestel de technische afdeling aan het testen is en wanneer een toestel op de lijst komt, dat kunnen de Vodafone medewerkers ook niet melden. Dit hebben ze wel gevraagd aan betreffende afdeling maar die zegt dan dat als er een toestel toegevoegd is aan de 5G lijst, je dit kan lezen op deze pagina.

Dus het blijft een vervelende kwestie en het is nu wachten. Dat is alles wat je kan doen op het moment. Maak je de komende dagen niet te druk want het gaat heel warm worden 

hus3yin
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik lees dat 5G op de Note 10+ komt op het T-mobile netwerk. Hopelijk volgt vodafone snel.

 

https://www.sammobile.com/news/galaxy-note-10-plus-5g-standalone-5g-t-mobile-update

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic