Bartholo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen 5G ondanks dekking

hoi ik heb afgelopen week een Samsung s20 ultra 5G aangeschaft omdat ik via de Vodafone app zag dat dit dekking geeft.

Alleen nu ondanks alle juiste instellingen en abonnement red pro elite geen 5G op mijn telefoon.

Aangezien ik op de rand van een dekking woon ben ik naar een centraal punt gereden waar de dekking optimaal zou moeten zijn kreeg ik geen 5G.

Vodafone veel beloven weinig geven doet afbreuk.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11881Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3105Likes

Hoi @Bartholo 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oh jee, heb je een geweldige telefoon om 5G te kunnen gebruiken, heb je geen 5G. Kan me goed voorstellen dat dit vervelend is en dat je deze vraag hier hebt. Nu is dit een klanten helpen klanten Community en kan ik niet voor je kijken wat er aan de hand is. 

Ik kan je alleen naar deze pagina verwijzen en aangeven om te kijken of je 5G hebt. Dit heb je natuurlijk zelf ook al gedaan, maar dat is als klanten onder elkaar de enige info die er op dit moment is. Vodafone is natuurlijk nog heel druk bezig met 5G aan te sluiten, dus het kan misschien zijn dat het net wel, net niet aangesloten is. Je zou nog even kunnen kijken of er een storing is?! 

Verder kan ik dan alleen aangeven om te wachten tot er iemand van Vodafone je bericht leest en deze in behandeling neemt en dit bespreekt met de juiste afdeling en je daar een antwoord op kan geven. Zou je in de tijd, dat je nu wacht, alvast wat aanvullende informatie willen geven bij je profielinstellingen van deze Community. Wat moet je invullen en waar, dat kan je hier vinden. Wanneer je dit hebt ingevuld dan kunnen ze gelijk voor je aan de slag en met je mee kijken. 

Alvast een goed weekend en heb nog even geduld 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11881Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3105Likes

Hoi @Bartholo 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oh jee, heb je een geweldige telefoon om 5G te kunnen gebruiken, heb je geen 5G. Kan me goed voorstellen dat dit vervelend is en dat je deze vraag hier hebt. Nu is dit een klanten helpen klanten Community en kan ik niet voor je kijken wat er aan de hand is. 

Ik kan je alleen naar deze pagina verwijzen en aangeven om te kijken of je 5G hebt. Dit heb je natuurlijk zelf ook al gedaan, maar dat is als klanten onder elkaar de enige info die er op dit moment is. Vodafone is natuurlijk nog heel druk bezig met 5G aan te sluiten, dus het kan misschien zijn dat het net wel, net niet aangesloten is. Je zou nog even kunnen kijken of er een storing is?! 

Verder kan ik dan alleen aangeven om te wachten tot er iemand van Vodafone je bericht leest en deze in behandeling neemt en dit bespreekt met de juiste afdeling en je daar een antwoord op kan geven. Zou je in de tijd, dat je nu wacht, alvast wat aanvullende informatie willen geven bij je profielinstellingen van deze Community. Wat moet je invullen en waar, dat kan je hier vinden. Wanneer je dit hebt ingevuld dan kunnen ze gelijk voor je aan de slag en met je mee kijken. 

Alvast een goed weekend en heb nog even geduld 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3109Posts
  • 914Oplossingen
  • 1051Likes

Hoi @Bartholo 

Leuk om te lezen dat je staat te popelen om gebruik te maken van het 5G netwerk. Aanvullend op het bericht van @Energieboy wil ik je wijzen op dit topic. Hier wordt aangegeven dat Samsung werkt aan een update hiervoor. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic