Banah

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen 5 euro bonus gekregen van vodafone

Ik heb mijn telefoon opgewaardeerd 10 euro en er stond dat je gratis 5 euro bij kreeg maar ik kreeg het er niet bij..
 
en er was 1 euro van me beltegoed afgetrokken terwijl ik niks had gedaan? 
 
 
 
xx
6 Reacties 6
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Banah, heb je je ook al geregistreerd via My Vodafone en opgewaardeerd? Dit is namelijk wel noodzakelijk alvorens het bonustegoed wordt bijgeschreven. Daarnaast kan het soms wat langer duren. Wacht het dus nog even af.

P.S. Heb je (onbewust) verbinding gemaakt met het internet? Dit kan de reden zijn dat er tegoed is afgeschreven.
Banah
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee ik heb helemaal niks aangeraakt!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Soms maakt je toestel uit zichzelf contact met het internet. Ik raad je daarom aan een internet BloX te gebruiken of je internet uit te zetten via je instellingen.
Lama_hammoud

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja ik heb dus hetzelfde probleem ik wil ook gewoon me 5 euro gratis tegoed. ik heb me al geregistreerd en ik heb al een account aangemaakt maar nog steeds geen 5,- erbij ?? Ik wil het wel zo snel mogelijk a.u.b
evadijkstra

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb ook net 10 euro opgewaardeerd en ook geen 5 euro extra beltegoed gekregen, terwijl ze gezegt hadden dat ik dat wel zou krijgen als ik zou opwaarderen.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
evadijkstra schreef:
ik heb ook net 10 euro opgewaardeerd en ook geen 5 euro extra beltegoed gekregen, terwijl ze gezegt hadden dat ik dat wel zou krijgen als ik zou opwaarderen.
Hi Eva,

Heb je dan wel al jouw gegevens geregistreerd in My Vodafone?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic