renegade

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen 4g met nieuw abo

ik heb mijn abonement laten verlengen en een nieuwe iphone 6s ontvangen. ik heb echter nog geen 4g ontvangen terwijl iedereen om mij heen op verschillende locatie wel 4g heeft.Bij de klantenservice zeiden ze 6 dagen geleden dat vodafone problemen heeft met 4 g met nieuwe abonnementen. vandaag weer gebeld omdat er nog steeds geen 4g ontvangst is en wat schetst mijn verbazing, bij klantenservice is niets bekend over problemen met nieuwe abonementen. Ik ben al 20 jaar bij vodafone zakelijk maar vraag me nu toch echt af wat ik nu moet geloven. KAN IEMAND MIJ HIEROP ANTWOORDEN A.U.B.
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Hey , allereerst leuk om te lezen dat je verlengt hebt. Op dit moment zijn er wel issues met het 4g netwerk. Nieuwe aansluitingen of aanpassingen hebben hier last van. Jammer om te lezen dat niet iedereen hier op de hoogte van is. Je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice, afdeling smartphone crew. Zij kunnen een onderzoek hiervoor plaatsen.
renegade
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je steven voor het antwoord Ik zou echter graag willen weten wat er aan gedaan wordt en hoelang dit gaat duren.
Anonymous
Niet van toepassing
Hoe lang het gaat duren durf ik niet te zeggen, het onderzoek naar 4g loopt nog steeds. Ik zal je dit antwoord verschuldigd moeten blijven.
ReneX

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik ben afgelopen maandag overgezet (met nummerbehoud), ook geen 4G. Aan het eind vd dag gebeld. waarbij er een case is aangemaakt. Donderdagmiddag nog eens gebeld wat de status is. Helaas geen update, en men heeft nogmaals een case "voor de zekerheid" aangemaakt. Ik begreep dat men mogelijk het probleem dit weekeinde oplost met de systeemwijzigingen.

Maar, sinds vrijdagochtend heb ik 4G!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Aangezien dit ook al eerder werd besproken in dit topic zal ik dit dubbele topic sluiten. Op een later moment zal dit worden gearchiveerd. Dit om dubbele draadjes te voorkomen, zie ook de huisregels.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic