rombaut16 schreef:
Vodafone wat gaan we nu hier aan doen??? en ik bedoel niet we zijn bezig met reparaties, maar aan het geld wat we betaald hebben aan een duur abo, maar waar we dus geen diensten geleverd krijgen!!
Ik begrijp best dat er is een storing is en dat het dan misschien een paar daagjes duurt ala. Maar dit dan echt niet!
Bedankt voor de melding! Het punt is dat we op dit moment maar heel weinig klachten krijgen over Toolenburg. Dat maakt het voor ons erg lastig om de vinger op de zere plek te leggen en een goede oplossing te bieden. Het kan aan onze kant zitten, maar er kunnen ook andere oorzaken zijn.
Ik doe navraag voor je bij de technische de dienst of zij het probleem / de oplossing al gevonden hebben. Ik weet niet of ik dit weekend al antwoord heb maar maandag geef ik je sowieso een update. En eerder als dat kan
😄Mocht je nog geen melding hiervan gemaakt hebben bij de klantenservice, dan zou je ons kunnen helpen door dat te doen. Onze technische dienst is erg geholpen met de volgende info:
- welk probleem ervaar je precies (geen 3g, minder 3g, op bepaalde tijdstippen wel/geen 3g, etc)
- op welke exacte locatie
- sinds wanneer
- welk type toestel gebruik je
Via de klantenservice kun je die info achterlaten. Meer voorbeelden maken makkelijker zoeken
😄