sil1970

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen 3g - 5623 eindhoven

sinds afgelopen vrijdag geen 3g meer op mijn yarvik. Heb niets veranderd aan mijn instellingen. Vreemd? en zeer lastig postcode 5623 eindhoven
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Dit topic gaat om 2 verschillende locaties. Wellicht kun jij een eigen topic maken Lijntjuh89?

Wat betreft de yarvik, verwijder even de gebruikersnaam en wachtwoord bij de internet instellingen van je toestel. Daarmee kan het te maken hebben dat je geen verbinding hebt.

Bekijk in context

5 Reacties 5
lijntjuh89

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds afgelopen vrijdag heb ik ook geen 3g verbinding meer..
 
Baal stevig hiervan kan alleen thuis gebruik maken van me wifi.
Postcode 2289 EB Rijswijk Zuid Holland.
 
Weet iemand meer info aan ons te vertellen?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Dit topic gaat om 2 verschillende locaties. Wellicht kun jij een eigen topic maken Lijntjuh89?

Wat betreft de yarvik, verwijder even de gebruikersnaam en wachtwoord bij de internet instellingen van je toestel. Daarmee kan het te maken hebben dat je geen verbinding hebt.
sil1970
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wil ik proberen. Echter de gebruikersnaan en wachtwoord stondenn standaard in de jarvik. Wachtwoord voorzien van sterren, dus kan niet opnieuw deze invullen mocht de oplossing niet werken
sil1970
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ww en gebruikersnaam verwijdert. Nog geen verbinding. Weet wel gebruikersnaam, niet ut ww. Wil alle weer terugzetten, maar weet ww dus niet
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Het wachtwoord is standaard Vodafone, of anders het wachtwoord van je My Vodafone account.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic