Tiny1956

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen 3 g netwerk st.willebrord postcode 4711

Helaas al lange tijd alleen maar het oude gprs netwerk beschikbaar dat is hele vervelend als je een smartfone hebt en een goed afgesloten abonnement .verbinding is niet stabiel .probleem al lang gemeld veel beloofd maar niet nagekomen .Vodafone ik ben diep teleurgesteld.
3 Reacties 3
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @Tiny1956
Dat is geen goed nieuws. Volgens mijn gegevens woon je vlak bij / direct onder de mast, dat kan van invloed zijn op de 3G dekking. De dekking is er wel maar ik kan me voorstellen dat het binnen onvoldoende is om te gebruiken.
Ik heb ook al eens gekeken hoe het met 4G staat in je regio. Dit staat voor juli 2014 gepland. Dat zou een flinke verbetering moeten opleveren.

Please don't get me wrong: Ik heb niet de intentie om je aan het lijntje te houden maar ik wil je wel graag objectief de informatie verstrekken zoals we die op dit moment hebben. Zoals je weet is het nogal lastig om via het forum op individuele gevallen te ageren. We hebben dan gegevens nodig die je niet openbaar wil hebben.
Kies daarom svp een van de andere ingangen van Vodafone om je specifieke issue voor te leggen aan de netwerk collega's.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
verwijderd
Tiny1956
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Antwoord op de mail van het team probleem is nog aanwezig om te kunnen antwoorden kon ik niet via Vodafone live maar moet gebruik maken van andere prive wifi thuis. Soms veranderd het ontvangst in enkele minuten van H+ naar 3 G endan naar gprs dusver onstabiel en onbetrouwbaar gegevens diverse malen doorgegeven en door technici onverklaarbare oorzaak .maar gegevens waren heel duidelijk bedankt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic