jgeurts

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

geen 2G/3G in Buchten/Holtum (6122 en 6123)

Goedemiddag,
 
Kan het kloppen dat er geen 2G en 3G verbinding is op Dorpstraat 48, 6122 CB Buchten?
Buiten gaat de verbinding enigszins, maar binnenshuis is er geen bereik.
Ook in Holtum op postcode 6123, ankersweg 29 is het bereik zeer laag, tot niets binnenshuis. En buiten zeer zwak.
 
Kunt U kijken in uw systeem hoe het staat met de dekking in Holtum/Buchten, voor zowel 2G als 3G?
 
Worden hier overigens ook de antenne's vernieuwt met betrekking tot het fast Forward project?
 
Ik hoor het graag van U
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Er staan er zelfs 2 bij jou in de buurt: op de Industrieweg en op de Florianstraat

Bekijk in context

12 Reacties 12
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hey jgeurts,

Als ik het goed begrijp is dit een continue probleem? Of merk je dit pas sinds kort? En heeft het daarvoor wel naar behoren gewerkt?
jgeurts
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes
Hoi Maartje,
 
Ik merk dat beide signalen (2G en 3G) behoorlijk zwak zijn en zeker binnenshuis in deze regio.
vaak maar 1 streepje op mijn telefoon en soms helemaal geen streepje.
Het is niet een probleem wat sindskort is opgetreden, maar al heel lang speelt.
 
Heeft Holtum een eigen 2G/3G mast?
 
En hoe is de sterkte op de ankersweg 29 Holtum (postcode 6123AJ)
 
Met vriendelijke groeten,
 
John Geurts
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Ik heb het even nagekeken en ik zie dat de 3G dekking op postcode 6123AJ eigenlijk heel goed zou moeten zijn. Er staat ook een 2G/3G mast niet zo heel ver daar vandaan. (Op postcode 6121). Op postcode 6122 klopt het inderdaad wel dat het 3G signaal zwakker is.


Hoe is het signaal op andere locaties? Merk je dan wel verbetering?
severine

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik woon in Dordrecht en ook mijn 3G doet het al heel de dag niet. Ik heb al een paar keer gebeld met de helpdesk van vodafone. Zij geven echter aan dat ik verbinding zou moeten hebben. Ik had vanmorgen nog om het uur 4 seconden bereik maar na de aanwijzingen die ik verkeeg via de telefoon van Vodafone deedt hij helemaal niks meer!! Nu heb ik speciaal een voordeel blox genomen omdat ik misschien dacht dat dit het probleem was. Maar ook dat werkt niet! Ik hoop dat hier snel iets aan gedaan kan worden. Want zo te zien hebben heel veel mensen hier last van vandaag!
 
Mvg,
 
Severine
jgeurts
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes
Hoi Maartje,
 
Het signaal, op andere plaatsen buitenshuis is prima. Maar binnenshuis is het signaal niet goed. Zojuist merkte ik het weer. Ik had geen enkel streepje 3g (postcode 6123aj/29).
 
Ik lees dat vodafone zijn antennes is aan het vernieuwen. Komt onze regio ook nog aan de beurt?
Of zijn ze hier al geweest voor nieuwe antennes?
Kunt U dit nakijken a.u.b.?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Nou, op dit moment is er geen verbetering gepland omdat volgens onze metingen de dekking op zowel 2G als 3G prima is. Daar hebben we ook metingen van en de dichtstbijzijnde 3G mast staat heel dichtbij (net aan de andere kant van de A2).

Sinds wanneer merk je dit magere signaal? Merk je dat altijd al of is dat pas sinds kort zo? Dan kunnen we gaan kijken of onze metingen wel kloppen, of er iets mis is met de mast of dat de antenne van je toestel misschien iets minder wordt, etc
jgeurts
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes
Hoi Bas,
 
Dit mager signaal, heb ik altijd. Evenals mijn vrouw en buurman. Zij en hij melden ook dat het 3G en 2G signaal binnenshuis heel zwak is.
 
Waar staat de dichtsbijzijnde 2G mast, als ik zo vrij mag zijn om dit te vragen?
 
 
jgeurts
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes
Hoi Bas,
 
Dit mager signaal, heb ik altijd. Evenals mijn vrouw en buurman. Zij en hij melden ook dat het 3G en 2G signaal binnenshuis heel zwak is.
 
Waar staat de dichtsbijzijnde 2G mast, als ik zo vrij mag zijn om dit te vragen?
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi jgeurts,

Zou je aan kunnen geven of je deze problemen alleen binnenshuis ervaart? Misschien dat Signaalplus een oplossing is. Meer informatie kun je hier vinden.
jgeurts
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes
Dank je wel voor je antwoord.
 
Alleen was mijn laatste vraag niet beantwoord.
Waar staat bij mij in de buurt de dichtsbijzijnde 2G mast van Vodafone?
Is dit ook bij NEDcar?
 
Groet John 
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Er staan er zelfs 2 bij jou in de buurt: op de Industrieweg en op de Florianstraat
jgeurts
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes
Dank je wel Astrid 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic