Utab20

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

gedwongen abonnement afgesloten

Hallo,

Ik heb laatst iets heel moeilijks meegemaakt. Ik werd door een jongen gedwongen om een abonement af te sluiten bij de Vodafone. Eenmaal aangelopen bij de Vodafone winkel had ik een neppe adres doorgegeven en had ik de iphone 5s aangevraagd. ik gaf de telefoon aan de jongen en hij verkochte het en gaf mij wat geld. Natuurlijk wist ik dat dit niet goed was en heel erg dom was. hij zei ook tegen mij dat ik steeds moest doorgaan want anders kon zijn vriendin mij niet uit het systeem uithalen. dus ik moest mijn echte naam geven aan de winkel, zodat de meisje mijn naam uit de systeem kon halen en geen problemen kon krijgen en niks hoefde te betalen.

Ik wist dat dit fout was dus ging ik met iemand hierover praten. hij zei me dat ik zo snel mogelijk terug moest gaan naar de winkels om dit allemaal op te lossen. ik Kreeg van de werknemer van Vodafone de volgende tip om aa.gifte te gaan bij de politie en via de Vodafone Forum mijn verhaal aan de werknemers uit tegaan leggen. ik heb vandaag een afspraak bij de politie om aa.gifte te doen. ik hoop dat ik samen met Vodafone een oplossing kan vinden en bij de politie het ook allemaal goed gaat.


Inmiddels ben ik naar de politie geweest en heb een bewijs dat aa.gifte heb gedaan. als jullie mij terugmailen kan ik de papier laten zien. ik bel jullie vandaag nog op!

Met vriendelijke groet!
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Utab20 ,

Dus jij hebt met en nep adres op iemand zijn naam iets afgesloten? Zonder dat je het wist of wel wist?
En deze heb je hierna verkocht aan diegene?
Je bent dus door die jongen bedreigd of is dit niet zo? Misschien hoor ik nog van je terug!

In ieder geval succes hiermee verder, en heb je enige opmerkingen of vragen horen we het van je.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
@Utab20 , het beste is in dit geval inderdaad aa.gifte te doen en vervolgens telefonisch contact met ons op te nemen. Samen met de politie en onze beveiliging zal dan bekeken worden wat de beste vervolgstappen zijn, ook wat de afgesloten abonnementen betreft.
Zou je me, als je nog hulp nodig hebt, een privébericht willen sturen? Ik denk dat we dit beter niet openbaar op ons forum kunnen bespreken verder.
Paz

Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ten eerste, hoe werd je gedwongen?
Ten tweede, eenmaal in de winkel (ik neem aan dat die persoon niet mee is gegaan in de winkel) had je toch het verhaal aan de medewerker kunnen voorleggen en de politie in kunnen schakelen en hem dan buiten op kunnen laten pakken?
Ten derde, succes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic