stesan1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

gebeld worden door 036 2052315

ik word meerdere malen per dag gebeld door dit nummer en als je oppakt hoor je niets.

ook krijg ik een sms die aangeeft wij van vodafone proberen je te bellen.

waar is dit van en waarom komt er geen normaal contact .

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @stesan1 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dat is natuurlijk heel vervelend. Is je abonnement bijna verlopen of al verlopen? Dan kan het zijn dat ze je een nieuw voorstel willen doen voor een nieuw abonnement en dat je klant blijft. Waarom je dan niets kan horen en dat het stil blijft kan niet anders zijn dan een storing, denk ik. 

Je zou nog even kunnen wachten tot je wel iemand goed aan de lijn krijgt en dan hopen dat de verbinding aan blijft. Anders kan iemand van Vodafone hier met je mee kijken. Als je bij je profielinstellingen alle gegevens invult dan kunnen ze gelijk met je mee kijken. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @stesan1 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dat is natuurlijk heel vervelend. Is je abonnement bijna verlopen of al verlopen? Dan kan het zijn dat ze je een nieuw voorstel willen doen voor een nieuw abonnement en dat je klant blijft. Waarom je dan niets kan horen en dat het stil blijft kan niet anders zijn dan een storing, denk ik. 

Je zou nog even kunnen wachten tot je wel iemand goed aan de lijn krijgt en dan hopen dat de verbinding aan blijft. Anders kan iemand van Vodafone hier met je mee kijken. Als je bij je profielinstellingen alle gegevens invult dan kunnen ze gelijk met je mee kijken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic