Hoi @Robcla
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Oei, dat is wel heel vervelend allemaal. Lijkt een beetje op de wet van Murphy. Tips om er druk achter te zetten, heb ik niet voor je. Er zijn al verschillende afdelingen voor je bezig en je hebt daarvoor al een case nummer van ontvangen, als het goed is. En omdat die afdelingen voor je bezig zijn is het eigenlijk afwachten tot deze in behandeling zijn genomen en verwerkt. Dit duurt meestel 5 tot 10 werkdagen en zou eigenlijk niet zo lang moeten hoeven te duren. Nu kan ik natuurlijk niet zoveel voor je doen, ben ook een klant en kan niet in het systeem duiken.
Je mag hiervoor contact opnemen met de afdeling status order. Zij zijn bereikbaar via 0800-0560. Zij verwerken het annuleren van orders.
Zij kunnen dan met je mee kijken en je verder vertellen of dat er nog gewacht moet worden of dat er iets anders moet gebeuren. Mooier kan ik het nu niet maken, maar hoop wel makkelijker.