Robcla

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geannuleerde order wordt niet terugbetaald

Ik heb in januari een order geplaats voor een S20 FE 5G met red abbo. Paar dagen later krijg ik een s20 en s20 FE 5G met ieder een nieuw abbo erop. Dit was niet de bedoeling dus iets mis gegaan bij aankoop. Klantenservice contact gaf aan alles terug te sturen opdat de order zou worden geannuleerd en reeds betaalde kosten zou worden teruggestort binnen 5 werkdagen. Alles teruggestuurd en ontvangstbevestiging van Vodafone ontvangen. Na een week niks teruggestort te hebben gekregen, weer gebeld. Na mijn verhaal aan 5 verschillende agents te hebben uitgelegd, bleek dat de order nog niet was geannuleerd. Foutje van Vodafone en zou direct worden opgepakt. Binnen 5 werkdagen geld terug. Na een week wachten weer niks ontvangen, weer gebeld. Nu bleek dat de order was gecancelled maar dat de terugbetaling was blijven hangen in het systeem. Er zou een case worden aangemaakt voor een creditering en alles zou goed moeten komen. Nog steeds niets teruggekregen en afgelopen week werd plots 1 maand abbo geld van de fout geplaatste order destijds, plots ingehouden. Dit terwijl de order was gecancelled... Wederom gebeld. Case van eerste terugbetaling was nog steeds niet uitgevoerd terwijl dit allang had  moeten zijn verwerkt. Ze snapten het zelf ook niet. Abbo geld van eerste order was inderdaad fout gegaan en wederom is er een case aangemaakt voor terugbetaling. Zou goed komen. Tot op heden van beiden geen geld teruggekregen. Ik word hier gek van. Vodafone krijgt het niet voor elkaar om mijn geld terug te storten.  Iemand tips om hier druk op te zetten?  

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes

Hoi @Robcla 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dat is wel heel vervelend allemaal. Lijkt een beetje op de wet van Murphy. Tips om er druk achter te zetten, heb ik niet voor je. Er zijn al verschillende afdelingen voor je bezig en je hebt daarvoor al een case nummer van ontvangen, als het goed is. En omdat die afdelingen voor je bezig zijn is het eigenlijk afwachten tot deze in behandeling zijn genomen en verwerkt. Dit duurt meestel 5 tot 10 werkdagen en zou eigenlijk niet zo lang moeten hoeven te duren. Nu kan ik natuurlijk niet zoveel voor je doen, ben ook een klant en kan niet in het systeem duiken. 

Je mag hiervoor contact opnemen met de afdeling status order. Zij zijn bereikbaar via 0800-0560. Zij verwerken het annuleren van orders. 

Zij kunnen  dan met je mee kijken en je verder vertellen of dat er nog gewacht moet worden of dat er iets anders moet gebeuren.  Mooier kan ik het nu niet maken, maar hoop wel makkelijker.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Robcla,

Welkom op de Community van Vodafone.
Jeetje, ik schrik hier wel van. Kan me voorstellen dat je hier dan ook niet blij van wordt! 

Het retourneerproces bestaat uit verschillende stappen:
- Het retourneren van het pakket
- Het annuleren van de bestelling
- Terugdraaien van het abonnement
- Het terugstorten van het bedrag.
Normaal gesproken gebeurt dit hele proces binnen 15 werkdagen. 

Je geeft aan dat mijn collega's telkens de toezegging hebben gedaan van 5 dagen. Waarom zij dit toezeggen, durf ik helaas niet te zeggen. Mijn excuses daarvoor. 
Heb je inmiddels contact gehad met de afdeling Status order hierover? Zij zijn bereikbaar van 08:30 uur tot en met 20:00 uur. Je kunt mijn collega's daar bereiken via 0800-0560.
Laat je weten of het opgelost is? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic