rob1234

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

gamezone blijft geld kosten op mijn rekening van vodafone

ik heb 2 maanden geleden de dienst voor gamezone stopgezet op payinfo.nl

toch wordt er nog steeds 20 euro voor die dienst op de rekening gezet van vodafone.

waarom helpt vodafone deze dienst nog steeds als er zoveel klachten over zijn?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
rob1234
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Heb vodafone vandaag gebeld en die zouden het stopzetten. Bedankt voor uw hulp alvast

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @rob1234 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jeetje zeg, dat is vervelend. Waarschijnlijk schrijven ze geld af via de Vodafone betaalmogelijkheden. Net zoals je via Google apps kan betalen via je Vodafone rekening. Misschien moet je dat stop zetten of zorgen dat je bij Google Play een klacht indient en daar aangeeft dat het bedrijf zomaar geld afschrijft. Ik weet dat Apple maandabonnementen afschrijft, misschien heeft Google Play dit ook en moet je dit zelf handmatig stopzetten. 

Als het om een abonnement gaat dan heeft Vodafone hier verder niets mee dan alleen de kosten bij je van je rekening af te halen. Daarom even goed kijken of het om een abonnement gaat en of je deze kan stoppen. Dan verwacht ik ook dat het afschrijven niet meer gebeurd. 

Zet in ieder geval bij je profielinstellingen al je gegevens zodat iemand van Vodafone vanaf maandag met je mee kan kijken. Maar ga zelf ook tegelijk kijken of je bij Google Play ook abonnementen hebt. 

Succes in ieder geval en kijk toch ook nog even op www.Payinfo.NL of je echt alles uit hebt gezet! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je het met bovenstaande stappen kunnen uitzetten @rob1234
Mocht dat niet lukken, dan hoor ik het graag. Vul je dan wel even alle gegevens in bij je profiel? Dan kan ik met je meekijken hiervoor. 

rob1234
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Heb vodafone vandaag gebeld en die zouden het stopzetten. Bedankt voor uw hulp alvast

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ah top, dan zullen mijn collega's het in orde maken. Heel graag gedaan!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic