Ik kreeg van Vodafone 2 berichtjes. 1 je bent aangemeld voor game bar kosten .5 euro pet week. Deze sms kwam om 1.56 uur. Om 7.14 kreeg ik een sms dat ik weer afgemeld was. In tussen wel 5 euro op mijn rekening. Hoe kan Dit? Maar liever nog hoe kom ik er vanaf?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Junior11
Als eerst zou ik naar www.payinfo.nl gaan en je afmelden voor betaal sms’jes. Voor meer info kan je het best kijken naar deze pagina: https://forum.vodafone.nl/abonnementen-2/betaalde-sms-of-internetdiensten-259354
Wees er wel van bewust dat als je dit hebt gestopt via Payinfo.nl, dat je dan ook geen Google Play betalingen meer kunt doen via je Vodafone rekening en ook niet meer via Apple. Dus er zit ook een keerzijde aan het blokkeren, al hoewel het blokkeren wel de beste keuze is, lijkt mij.
Hoi @Junior11
Als eerst zou ik naar www.payinfo.nl gaan en je afmelden voor betaal sms’jes. Voor meer info kan je het best kijken naar deze pagina: https://forum.vodafone.nl/abonnementen-2/betaalde-sms-of-internetdiensten-259354
Wees er wel van bewust dat als je dit hebt gestopt via Payinfo.nl, dat je dan ook geen Google Play betalingen meer kunt doen via je Vodafone rekening en ook niet meer via Apple. Dus er zit ook een keerzijde aan het blokkeren, al hoewel het blokkeren wel de beste keuze is, lijkt mij.
Is het gelukt met het afmelden en blokkeren van dit soort diensten @Junior11? Je kunt een onderzoek aanvragen hiervoor. Er wordt dan gekeken waardoor dit komt, of het terecht is etc. https://www.vodafone.nl/my/service/vraag-betaalde-diensten.shtml. laat je weten of het gelukt is?
Heb je een onderzoek laten starten @Junior11 ?
Vannacht wederom 2×5 euro op mijn rekening gezet. Via pay info geblokkeerd en melding gemaakt bij Vodafone. Zitten ook niet de meest slimme mensen op de Chat. Blokkade bij pat info et weer afgehaald door hun. Heb het etzelf vanmorgen weer opgezet. Al met al nog geen stap verder.
Dat is wel heel erg vervelend @Junior11
Laten we hopen dat ze het nu wel goed hebben gedaan en dan ze dan ook maar een coulance regeling gaan treffen, op z’n minst. Maar goed, nu afwachten wat de melding bij Vodafone je terug krijgt.
Succes en alvast een fijne Jaarwisseling.
Staat de blokkade er nu wel correct op @Junior11? Heb je ook een onderzoek laten aanmaken?
Mocht er geen reactie komen @Junior11, dan zal het topic binnenkort gesloten worden.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.