savaneijk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

galaxy s6 - Geen simkaart en hoesje past niet

vrijdag eindelijk mn nwe toestel binnen gekregen maar er zit grrn nanokaart bij. gelijk geprobeerd vodafone te bellen om te bestellen maar geen reactie. gisteren in de winkel was er ruim een uur wachttijd dus dat ging ook niet.
tevens is het hoesje wat ik erbij cadeau kreeg krom en past dus niet om mijn nwe telefoon heen. hij schiet steeds los.

nu kanik dus jog niet mij. nwe telefoon gebruiken....

Moderator: Topictitel aangepast
2 Reacties 2
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
zelfde probleem hiero kwa hoesje ben er mee na de vodafone winkel geweest en deze bleek voor de edge te zijn heb dit gemeld op fb pagina van fb en ze gaan dit onderzoeken (miss handig om je daar ook te melden met dit probleem )

kwa simkaart heb ik wel me nano simkaart erbij gekregen deze vrijdag gelijk laten activeren maar doet het tot opheden nog niet dit kan volgens de klantenservice en de winken 48 uur duren dus zou die vanmidag rond 16:00 moeten werken dus ik wacht het nog even af
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi savaneijk,

Wat vervelend dat je nog geen gebruik kunt maken van je simkaart! Ik raad je toch echter aan om even contact op te nemen met de klantenservice omdat we via het forum je geen simkaart kunnen opsturen of dergelijke oplossing hiervoor kunnen vinden.

Klik hier om naar de support pagina te gaan!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic