stoneimmortal

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

galaxy s3 Doet helemaal niets meer

Mijn Samsung Galaxy s3 heeft sinds een week tijd constant kuren. Ik moet minstens 20 keer per dag de batterij eruit halen omdat hijd an weer eens is vastgelopen. Ik heb al op verschillende forums gekeken en die wijten het probleem aan de nieuwe android update 4.1.2. Verder zou er nog geen oplossing voor zijn gevonden. 
De meeste voorkomende malfunctions zijn dat hij zichzelf constant opnieuw opstart, zondat dat ik er dan iets aan heb gedaan. Hij Steeds vast loopt en ik dan echt helemaal niets anders kan doen dan weer voor de zoveelste keer de batterij eruit halen om te kijken of hij daarna lang genoeg aanblijft dat ik weer een telefoontje of berichtje kan sturen. En hij heeft ook regelmatig dat hij helemaal niet meer aangaat of reageerd op welke knop dan ook. Ik vindt dit uitermate irritant aangezien het nu net lijkt of ik een stuk metaal in handen heb, met een eigen mening en zonder dat er iemand is met een oplossing voor dit probleem. 

Ik heb tevens zelf ook al de Geeksquad van de Phonehouse gebeld, de Phonehouse zelf, Samsung en nog wat online hulpdiensten. Niemand wist een oplossing en Samsung suggereerde dat ik mn telefoon maar gewoon in moest leveren ter reparatie en dat ik hem over 2 maanden wel weer terug zou zien. 

1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hey StoneImmortal,

Dat klinkt allemaal niet zo best! Je geeft aan dat je al met meerdere klantenservices contact hebt opgenomen en dat ze je allemaal geen oplossing weten te geven. Ik ga er wel vanuit, maar voor de volledigheid wil ik het je toch nog even vragen: Heb je het toestel ook al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Dat kan ik namelijk niet uit je verhaal opmaken.

Groeten - Kind regards

Maartje

Moderator
Smartphone Crew - Forum NL

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic