thoompie

Gedreven Ontdekker
  • 15Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

galaxcy s6 power knop doet het niet meer ?

hallo mish kunnen jullie mij helpen sinds vanmmiddag kan ik me telefoon niet meer uitzetten of op starten de powerknop werkt niet enig idee wat dat zou kunnen zijn? mvrg
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
thoompie
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 15Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes
hey samsungexpert
geeft helemaal niet is in middels op gelost van zelf had me telefoon helemaal opgelaten en toe denk wel 20 x op de powerknop gedrukt en ineens deed hij het weer ! hopelijk is dit eenmalig haha dus hij is niet ter reparatie denk dat hij ff van slag was andere mogelijk heden kan ik niet bedenken mvrg thoompie

Bekijk in context

4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Hoor je misschien en raar geluidje wanneer je de Aan/Uit knop indrukt? Of voel je dat deze erg losjes zit?
thoompie
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 15Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes
hoi samsungexpert nee hoor geen raar geluidje en knop je zit niet los heeft weerstand het gekke is ook dat ik wel via home button nu me scherm beveiliging kan op heffen en dan vinger afdruk doen maar normaal kan ik via powerknop vergrendelen dat doet hij niet meer alleen automatisch erg vreemd alles al gecontroleerd 😞 dus kan me foon ook niet meer uitschakelen heb hem van af juni lijkt me erg snel als me power knop nu al stuk is toch mvrg
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
, was even en tijdje niet online op het forum, zo hoe is het inmiddels met je Galaxy S6? Is deze ter reparatie of nog steeds bij jezelf?

Hoor het graag van je terug, thanks!
thoompie
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 15Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes
hey samsungexpert
geeft helemaal niet is in middels op gelost van zelf had me telefoon helemaal opgelaten en toe denk wel 20 x op de powerknop gedrukt en ineens deed hij het weer ! hopelijk is dit eenmalig haha dus hij is niet ter reparatie denk dat hij ff van slag was andere mogelijk heden kan ik niet bedenken mvrg thoompie
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic