Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Ik heb al enkele maanden geprobeerd om me te registreren in de My vodafone app maar ik krijg elke keer de zelfde foutmelding namelijk:
Sorry, er is iets misgegaan, probeer het later opnieuw. (2)
Ik heb de app al meerdere keren verwijderd en opnieuw geinstaleerd. Ik kan wel op het internet inloggen maar die gebruikersnaam en wachtwoord werken niet in de app.
In de App kun je alleen inloggen met je 06-nummer en wachtwoord van My Vodafone Persoonlijk. De gebruikersnaam en wachtwoord, zoals gebruikt bij My Vodafone Zakelijk kun je niet gebruiken. Je kunt als zakelijke gebruiker wel een account aanmaken via My Vodafone Persoonlijk, via een pc of laptop. Wellicht lukt het wel om hiermee in te loggen in de App?
Ik heb het hier niet over een zakelijk nummer. Ik probeer met een 06 nummer een account te registreren in de My Vodafone app. Ik krijg elke keer de foutmelding dat er iets is misgegaan.
Op de website kan ik wel inloggen met mijn 06 nummer en wachtwoord. Probeer ik met het zelfde 06 nummer in te loggen in de app dan geeft de app aan dat ik niet geregistreerd ben. Probeer ik vervolgens in de app mijn nummer te registreren dan krijg ik dus een foutmelding.
Hello, Ik heb ook hetzelfde probleem, kan mijn rekening niet maken bij"myvodaphone" via mijn iPad maar ook via mijn PC, krijg ik de volgende foutmelding: Er is een fout opgetreden. Probeer het opnieuw, of neem contact op met Vodafone klantenservice"