Aeglos84

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

foutje met betalingsregeling

hoi allemaal, ik heb laatst een betalingsregeling aangevraagd en gekregen. Nu heb ik alleen door een administratief misverstand mijnerzijds de datum verkeerd "opgeslagen" waardoor die betaling te laat was. Hij is wel gewoon verwerkt verder,  maar ik weet dus niet of hiermee de regeling is komen te vervallen. Ik heb iig niets van Vodafone vernomen met die strekking en het is al even geleden. Ik ontdekte dit pas vanavond. Ik zou het erg vervelend vinden als ik hierdoor in de problemen zou komen. Weet iemand hoe dit werkt?

 

Heel erg bedankt alvast!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Dank je @Aeglos84 ! Ik ben er ingedoken, maar helaas; het lukt me vanaf hier niet om je hier verder mee te helpen. Ik raad je daarom toch aan even contact te zoeken met de helpdesk hierover.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Aeglos84 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Normaal gesproken zou Vodafone wel iets kunnen doen omdat je iets met ze hebt geregeld en dan moet je dan ook wel volgen. Maar omdat je zegt dat hij al wel verwerkt is en dat Vodafone het geld inmiddels binnen moet hebben, verwacht ik niet zoveel problemen.

Maar een Vodafone medewerker kan met je mee kijken of het allemaal goed gaat. Als je bij je profielinstellingen al je gegevens invult dan kan iemand van Vodafone met je mee kijken en dan komt het, denk ik, wel goed hoor. Je hebt het tenslotte niet expres gedaan 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @Aeglos84, welkom op de Vodafone Community!

Goed dat je hier even navraag over doet. Ik kijk het heel graag voor je na, maar heb wel je gegevens nodig. Kun je deze alsnog aanvullen in je profiel? Zie ook de link van @Energieboy 

Aeglos84
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Energieboy en Alex Vodafone,

 

Hartelijk dank voor uw vlotte reacties. Mijn gegevens heb ik inmiddels aangepast.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Dank je @Aeglos84 ! Ik ben er ingedoken, maar helaas; het lukt me vanaf hier niet om je hier verder mee te helpen. Ik raad je daarom toch aan even contact te zoeken met de helpdesk hierover.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic