frankie77

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

fouten met incasseren rekening

Hoe kan het toch dat in de status van het rekeningen overzicht een rekening al meer dan een week de status betaald heeft terwijl het niet is afgeschreven van de rekening. Geprobeerd de klantendesk te bellen maar daar is echt geen doorkomen aan.
 
Graag spoedig een reactie.
 
Met vriendelijke groet
 
Frank
1 Reactie 1
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Hoi frankie77,

Omdat dit geen algemene vraag is over de producten of diensten van Vodafone kunnen we je niet verder helpen via het forum. (Zie forum regels).
Ik adviseer je om hierover contact op te nemen met de klantenservice.
http://www.vodafone.nl/klantenservice/

Wanneer je er telefonisch niet doorkomt zou je er ook voor kunnen kiezen om via facebook of twitter te reageren ;).

PS: Zou het kunnen dat er misschien een credit nota is geweest waarmee je factuur is verrekend? Mocht je er niet uitkomen neem dan toch even contact op met de klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic