abhaas

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

foute instellingen ontvangen

ik heb van jullie internet instellingen ontvangen voor mijn Samsung S2 nu werkt de rabointernet bankieren app niet meer.
welke instelling moet ik aanpassen zodat het wel weer werk en kunnen jullie voortaan de juiste instellingen sturen.
graag spoedig antwoord.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
abhaas
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Omdat dit te lang wachten is via de rabobank de oplossing gekregen.
proxy en port  leegmaken bij de apn instellingen.
vodafone bedankt voor geen hulp

Bekijk in context

2 Reacties 2
abhaas
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Omdat dit te lang wachten is via de rabobank de oplossing gekregen.
proxy en port  leegmaken bij de apn instellingen.
vodafone bedankt voor geen hulp
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
abhaas schreef:
Omdat dit te lang wachten is via de rabobank de oplossing gekregen.
proxy en port  leegmaken bij de apn instellingen.
vodafone bedankt voor geen hulp
Omdat dit te lang wachten is zeg je, nieuw op een Forum? Dat je even moet wachten is niet vreemd. Verder post je je vraag om 4:41 en vind je 12 minuten later te lang en geen hulp.
 
Nja, het is opgelost iig 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic