marcmaathuis

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

foutcode: BSL-COMPATIBILITY_VALIDATION bij schakelen van abonnement naar prepaid met nummerbehoud

Beste,

Vanaf januari vertrek ik een half jaar om te studeren in Zweden. Ik wil mijn abonnement (sim only op het moment) omzetten naar prepaid. Ik heb al een nieuwe prepaid simkaart gekocht van Vodafone en alle stappen online gevolgd. Bij het versturen van de aanvraag krijg ik de foutmelding: foutcode: BSL-COMPATIBILITY_VALIDATION

Ik heb al naar de klantenservice gebeld en die zei dat mijn simkaart waarschijnlijk niet werkte. Online lees ik dat deze toch geactiveerd kan worden en ik ben doorverwezen naar het forum.

Kunt u mij helpen?

Met vriendelijke groet,

Marc Maathuis
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Jammer om te lezen dat het niet werkt. Echter vanuit het forum kunnen we niet in de systemen. En daadwerkelijk ook dus niet helpen bij nummerbehoud. Dit hadden mijn collega's ook moeten weten.

Betreft het nummerbehoud: het abonnement moet natuurlijk wel afgelopen zijn voordat nummerbehoud daadwerkelijk in kan gaan. De einddatum vind je terug in my vodafone.
marcmaathuis
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je antwoord!
Ik heb een sim-only abonnement en kan dus per maand stop gezet worden.
Weet je misschien wat ik nu moet doen? Aangezien ik zo niet weet hoe ik er verder mee kom.

Anonymous
Niet van toepassing
Een simonly kan alleen stopgezet worden als de contractsperiode voorbij is, eerder niet.
Hij kan wel opengebroken worden voor een abonnement met een toestel.


Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic