FORMELE KLACHT OVER LEVERINGEN EN ONTBREKEN OPLOSSINGEN
Bijzonder slechte service en tenenkrommende oplossingen.
Betreft ordernurmmers
442114851 dd 24 nov 2023 Samsung S22
443222321 dd 28 nov 2023 14.26 uur Samsung S22 phantom black
443224161 dd 28 nov 2023 14.30 uur Samsung S22 phantom black
443224161 dd 28 nov 2023 15.45 uur Samsung S22 plus groen
443224161 dd 28 nov 2023 21.26 uur Samsung S22 plus groen
In totaal 12 e-mails
Ik ben al sinds vrijdag bezig om via jullie eigen bestel portaal een Samsung S22 te bestellen. En frustreden en dure operatie zonder resultaat en zonder enige vorm van clementie.
Op dinsdag 28 nov zag ik ineens twee nieuwe bestellingen staan voor een Samsung S22. Ik kreeg hierbij het idee dat er ineens 3 telefoons afgeleverd zouden worden.
Hierop heb ik direct gebeld met de klantservice en het probleem uitgelegd. Ik ben uiteindelijk 2 keer doorverbonden en heb met 3 verschillende personen gepraat.
Persoon 1: gaf aan dat de nieuwe order het gevolg waren van annuleringen van de eerdere orders. De annulering was het gevolg van het niet op voorraad zijn van het bestelde zwarte telefoon. Ik zou hiervan een annuleringsmail hebben ontvangen. DAT IS DUS NIET HET GEVAL!
Omdat de groene S22 nog wel op voorraad was heb ik aangegeven ook een groene goed te vinden. Hiervoor werd een nieuwe opdracht/order gemaakt. Daar ik ontevreden was over de wijze van communiceren heb ik gevraagd of er niet iets ter compensatie kon worden aangeboden. Voor deze vraag werd ik doorverbonden naar persoon 2
Persoon 2: gaf aan dat er geen enkele vorm van compensatie mogelijk is maar dat alles wel erg vervelend is gelopen. Terwijl ik met de persoon in gesprek was kreeg in de mail met de bestelorder, opgemaakt door persoon1 binnen. Een wat blijkt er werd ineens een groene Samsung S22 PLUS aangeboden. Deze was ruim 300 euro duurder dan de S22. Dit was dus niet de bedoeling. Persoon 2 heeft nog getracht de order aan te passen maar kon dat niet en ik moest door naar persoon 3.
Persoon 3. Na eerst weer het hele verhaal te hebben uitgelegd was het een beetje duidelijk en zou persoon 3 de order annuleren, Hierbij duidelijk aangegeven dat ik alleen de bestelling van de Samsung s22 Plus groen wil annuleren en niet mijn abonnement.
Ik zou ter bevestiging een annuleringsmail krijgen.
De totale gespreksduur was 1 uur en 14 minuten.
Later op de avond kreeg ik in plaats van een annulering een bevestiging dat de (niet) bestelde Samsung S22 PLUS door post NL zou worden afgeleverd op 29 nov 23.
Hierop maar weer gebeld met jullie klantenservice
Persoon 4; Wederom alles uit moeten leggen en mijn frustratie geuit. Hierbij mij verbaasd over het doorgaan van een eerder geannuleerde zending. In eerste instantie werd aangegeven dat ik de zending maar moest weigeren als deze werd afgeleverd. Dit is natuurlijk de wereld op zijn kop en heb dit ook duidelijk gemaakt. Uiteindelijk heeft persoon 4 aangegeven dat ze de bestelling toch had weten te onderscheppen en alles was geannuleerd. Eindelijk dacht ik.
Gespreksduur 22 minuten
Helaas later op de avond ontving ik een bericht van zowel Jullie als van Post NL.
Jullie mail betrof een factuur en overeenkomst van de door mij niet geaccepteerde groene Samsung S22 plus en van PostNL een mail met track&trace.
Vandaag, woensdag 29 november heb ik naar aanleiding van de niet geannuleerde bestelling wederom contact gezocht om duidelijk te maken dat ik de bestelling niet wens te ontvangen. Jammer genoeg werd elke actie bij mij neergelegd. Ik moet PostNL bellen ik moet de bestelling maar afwijzen en ik moet vervolgens maar afwachten tot jullie weer acteren.
Ondanks alle dapper en oplossingsrichtingen van jullie medewerkers, navragen bij verschillende afdelingen en niet uitvoerbare oplossingen werd ook nu na een uur de bal weer bij mij gelegd.
Gespreksduur 56 minuten
Kortom ik ben meer dan boos, teleurgesteld en zwaar gefrustreerd over jullie service, betrouwbaarheid en klantvriendelijkheid. Ik heb bijna 3 uur met jullie aan de telefoon gezeten met alleen maar een opeenstapeling van fout op fout op fout. Als ik vraag hoe jullie hiermee omgaan krijg ik alleen te!
Als ik vraag hoe krijg ik een Samsung S22 is het antwoord dat ik maar op de website moet blijven kijken.
Ik voel mij als klant totaal niet serieus genomen. Ik wil bij deze dan ook een formele klacht indienen tegen jullie werkwijze, het niet nakomen van beloftes van annulering, het zonder overleggen een duurdere telefoon aanbieden en deze in een contract zetten alsof het zo is afgesproken en het ontbreken van enige sympathie naar de klant die door jullie toedoen 3 uur lang heeft moeten bellen of de door jullie gemaakte fouten zonder resultaat ongedaan te krijgen.
Welke compensatie of vorm van sorry heb ik recht op?