joost--

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

femtocel instellen lukt niet

Ik heb een nieuwe sim kaart (3g verbinding) ontvangen en nu moet ik blijkbaar mijn nummer opnieuw invoeren in de femtocel (zelfde nummer als voorheen).
Als ik op de site via profiel naar signaalplus instellen ga kom ik een foutmelding tegen (oeps er gaat iets fout probeer het later nog maals).
Ik heb nu al meerderen keren met de klantenservice gesproken en ik wordt van kastje naar muur gestuurd.
1e maal contact (druk lang op reset knop lost het vanzelf op is het antwoord) niet dus
2e maal contact (ja dan moet u het later nogmaals proberen is het antwoord) tja ik wacht nog steeds
3e maal contact (doorverbonden naar systeem en netwerk en deze liepen tegen zelfde probleem aan als ik vreemd was hun antwoord maar zij zouden dit in de loop van de middag voor mij verhelpen en zodra ik thuis zou zijn moet het verholpen zijn inmiddels) dit is nu aantal dagen geleden blijkbaar duurt de middag erg lang
4e maal contact vandaag (dit is erg vervelend en ik denk voor u de oplossing te hebben ik zal u een mail sturen met een link die niet vastloopt dan moet u een deze inklikken en dan ontloopt u de fout op onze site) perfect geholpen maar er komt in mijn scherm te staan OEPS ER GAAT IETS FOUT PROBEER HET LATER NOGMAALS.

kortom ik ben door de laatste medewerker echt goed geholpen maar dit was helaas niet de juiste oplossing.
ik heb inmiddels een aantal euro's verbeld en ik heb nog steeds geen ontvangst in huis.

ik hoop dat een moderator van vodafone dit leest en aub contact opneemt met mij
22 Reacties 22
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@joost--, welkom op het Vodafone Forum! Het is de bedoeling dat de andere Forumleden je kunnen helpen met je vraag. Moderators nemen dus geen contact met je op naar aanleiding van individuele kwesties.

Het is natuurlijk ontzettend vervelend dat het maar steeds niet lukt met het instellen van de SignaalPlus! @robertwebbe, heb jij misschien nog tips?
joost--
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste _nadia_ ik begrijp je antwoord maar ik vind het een beetje belachelijk dat vodafone niet zijn it deskundige op hun website kan loslaten om de site te herstellen. Dit probleem blijkt al tijden te bestaan blijkt uit andere forum berichten en gesprekken met jullie medewerkers die hun werk niet kunnen doen omdat de website het gewoon niet toelaat.

vandaag wederom contact gehad met een collega van u. Morgen probeer ik het voor de laatste maal daarna denk ik dat ik afscheid moet nemen na ruim tien jaar tevreden klant te zijn geweest helaas
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste Joost

Heb je white listen ingesteld op de femocell? Anders hoeft u namelijk niet eens een nummer in te stellen.

Welke lampjes branden op de femocell? Dan kan ik beter een diagnose stellen
joost--
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
NetwerkFreak

white listen staat helaas niet ingesteld en dat kan ik nu ook niet meer doen aangezien ik er niet in kom.
Volgens de lampjes werkt hij wel. Ook mijn vrouw heeft perfect ontvangst dankzij de femtocel.
ik heb een ruime tijd er veel plezier van gehad maar sinds nieuwe simkaart pakt hij mijn telefoonnummer niet meer
joost--
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook al met andere computers geprobeerd in te loggen en zelfs meerdere browsers geprobeerd maar niets werkt.
chrome. Firefox. Internet Explorer geprobeerd en compatibiliteit modus is jiet meer van toepassing op nieuwe computers blijkt
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste joost--

Voor de zekerheid: Je hebt wel een vodafone simkaart?
Dat je er niet bij kan komen is inderdaad vreemd.

Heb je toevallig sinds de overgang naar de nieuwe simkaart nu 4G? Want het kan zijn dat je als voorkeurs netwerk in je android telefoon 4G hebt staan.

Wat voor telefoon heeft u vrouw en welke heeft u?
joost--
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dezelfde telefoon gehouden met een nieuwe sim only kaart beide vodafone. Met vorige kaart ook vodafone werkten het perfect.
Mijn vrouw en ik hebben Samsung beide 3G
joost--
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zojuist wederom contact gehad met vodafone.
Nu kreeg ik een medewerker die gewoon eerlijk toegaf dat er een groot probleem is met het nieuwe systeem bij Vodafone hier wordt aan gewerkt maar zij kunnen helaas nu niets betekenen voor mij.
Ik wordt gebeld zodra probleem opgelost moet zijn en advies toch dagelijks blijven proberen.
goed advies maar probleem niet opgelost ik hoop dat dit snel gebeurt
Jacodeharder

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het Lukt mij ook niet om mijn femtocel in te stellen alle browers geprobeer safari mozilla explorer 8 t/m 10
verschillende netwerken priv een op het werk.
ik zit zelfs nu op het vodafone netwerk .
niets helpt.
het ligt gewoon aan het account van my vodafone.

ik hoop dat het snel beter wordt
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Jacodeharder& joost--

Ik heb het zojuist geprobeerd op mijn MacBook met Safari en Chrome browsers en dan lukt het mij wel om bij de SignaalPlus instellingen te komen. Wellicht is het systeem net weer hersteld.

Joost, werkt je simkaart buiten wel? Of kun je nu nergens bellen? Want als dat het geval is, is je simkaart gewoon nog niet geactiveerd. Zodra deze dan wel geactiveerd is dan zal die opgepakt worden door de SignaalPlus.

Tenslotte nog een tip: bel met je het toestel van je vrouw naar de klantenservice via 1201, bij veel Vodafone abonnementen is dat gratis. Maar in ieder geval goedkoper dan via de vaste lijn bellen naar 06-54 500 100.
joost--
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jacodeharder ik heb ontvansgst en kan bellen buiten.
ik ga het nog nogmaals proberen vandaag op de site.

helaas heb ik geen macbook
joost--
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee helaas werkt nog steeds niet
joost--
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan ik ergens mijn my vodafone acount verwijderen. Misschien als ik een nieuwe account aanmaak dat het wel gaat lukken@jacoharder
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste joost--

Heb je met je nieuwe Simkaart ook een nieuw MyVodafone account gekreken?

Anders kan het misschien zijn dat deze nog aan het oude account gekoppeld is.

Zojuist gecontroleerd mijn Femocell is ook gewoon in te stellen op Chrome - icm Windows 7.

Werkt het wel als u het volgende doet:

  • Open het bureaublad en tik of klik op het pictogram Internet Explorer op de taakbalk.

  • Tik of klik op de knop Extra en tik of klik vervolgens op Instellingen voor compatibiliteitsweergave.
  • Typ onder Deze website toevoegen de URL "
joost--
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb nog steeds mijn oude acount. Ik zal het dit weekend even proberen ben dan pas in bereik van computers
joost--
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@netwerfreak en moderator het kan zijn dat ik in verleden eens een nieuwe acount heb aangemaakt ik kqn mij dit echter niet herinneren misschien toen ik wachtwoord of dergelijk was vergeten.
ik verwacht dan ook dat femtocel onder ander acount hangt.

kan ik al mijn accounten laten verwijderen ook acount waar ik geen weet van heb zodat ik alles opnieuw instel
joost--
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is er iemand die weet of dit kan mijn bovenstaande bericht is nog niet beantwoord
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
joost--,

Via de klantenservice (bel 1201 via toestel van je partner) kun je vragen welke My Vodafone accounts je hebt.

Volgens mij is het ook mogelijk om bestaande registraties van SignaalPlussen te laten verwijderen zodat ze weer vrij komen voor een nieuwe registratie. Maar doe dat pas als je weer toegang hebt tot de SignaalPlus pagina, anders kun je hem helemaal niet registreren en dan werken je andere toestellen ook niet meer.

Gezien ik wel op de pagina kan komen lijkt het meer een probleem tussen jouw brower(s) en de opmaak van de pagina. De functionaliteit werkt gewoon want ik kan er wel gebruik van maken.

Tip: Als je een Vodafone of BelCompany winkel in de buurt hebt, kun je anders daar ook even langs gaan om het ben hen op de computer even te proberen.
joost--
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
robertwebbe

ik denk niet dat het aan de browser ligt want als ik contact had met de medewerkers van vodafone liepen zij tegen zelfde probleem aan ik heb gewoon mijn inlog gegevens aan hun gegeven en zij kwamen ook de foutmelding tegen.
ik verwacht dus dat mijn acount het probleem veroorzaakt.

maandag zal ik bellen en vragen welken accounten ik heb.

Wij hebben beide geen red abonnementen dus de bekostiging blijft
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic