joost--

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

femtocel instellen lukt niet

Ik heb een nieuwe sim kaart (3g verbinding) ontvangen en nu moet ik blijkbaar mijn nummer opnieuw invoeren in de femtocel (zelfde nummer als voorheen).
Als ik op de site via profiel naar signaalplus instellen ga kom ik een foutmelding tegen (oeps er gaat iets fout probeer het later nog maals).
Ik heb nu al meerderen keren met de klantenservice gesproken en ik wordt van kastje naar muur gestuurd.
1e maal contact (druk lang op reset knop lost het vanzelf op is het antwoord) niet dus
2e maal contact (ja dan moet u het later nogmaals proberen is het antwoord) tja ik wacht nog steeds
3e maal contact (doorverbonden naar systeem en netwerk en deze liepen tegen zelfde probleem aan als ik vreemd was hun antwoord maar zij zouden dit in de loop van de middag voor mij verhelpen en zodra ik thuis zou zijn moet het verholpen zijn inmiddels) dit is nu aantal dagen geleden blijkbaar duurt de middag erg lang
4e maal contact vandaag (dit is erg vervelend en ik denk voor u de oplossing te hebben ik zal u een mail sturen met een link die niet vastloopt dan moet u een deze inklikken en dan ontloopt u de fout op onze site) perfect geholpen maar er komt in mijn scherm te staan OEPS ER GAAT IETS FOUT PROBEER HET LATER NOGMAALS.

kortom ik ben door de laatste medewerker echt goed geholpen maar dit was helaas niet de juiste oplossing.
ik heb inmiddels een aantal euro's verbeld en ik heb nog steeds geen ontvangst in huis.

ik hoop dat een moderator van vodafone dit leest en aub contact opneemt met mij
22 Reacties 22
joost--
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Om gek van te worden.
Dubbele acount kan niet zegt de medewerker van vodafone.

hij kon er blijkbaar wel in maar kon mijn nummer niet verwijderen uit de instellingen hij kon er wel nogmaals mijn nummer inzetten. Ook dit werkt niet helaas.
hij kon ook niet de instelling open modus vinden dus wederom vette pech voor mij.

Ik ga nu in de familie/vrienden kring zoeken naar iemand met een macbook dit schijnt te werken volgens robertwebbe.
al heb ik hier ernstig mijn twijfels over aangezien vodfone zelf nog niet eens in hun eigen systeem kan.

Nog elf maanden en dan is contract Gelukkig afgelopen
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hi joost--,

Heeft de betreffende medewerker geen case voor je aangemaakt voor de technische dienst? Wat rot dat het telkens niet lukt zeg:(. Al iemand gevonden met een MacBook waar je dit bij kunt testen?
joost--
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Annabelle.
Bedankt voor je reactie. Ja dit is al meermaals gebeurt zeggen ze. En ik heb helaas nog geen macbook gevonden.

ik kan nog steeds niet bellen en ik ga echt weg bij Vodafone
ik zou terug gebeld worden ook dit gebeurt niet
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic