Ben nieuwe klant heb de factuur gekregen niks mis mee. Echter wordt er nog een bedrag afgeschreven waar ik geen factuur heb ontvangen.. hoe zit dat.?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice of kunnen we via de Community even met je meekijken@Ger2019 ? Bekijk ook eens deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening.shtml over onduidelijke bedragen die geïncasseerd worden.
Hoi@Ger2019
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Daar kunnen we als klanten onder elkaar hier niet mee helpen. Je kan wel wachten op een medewerker van Vodafone maar je kan ook, als je vandaag nog antwoord wilt, beter even bellen met de klantenservice van Vodafone of door een chat te starten.
Die mensen kunnen je facturen bekijken en je helpen met antwoord. Weet wel dat je eerste factuur altijd anders loopt dan de volgende facturen. Uitleg hier over: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening.shtml
Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice of kunnen we via de Community even met je meekijken@Ger2019 ? Bekijk ook eens deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening.shtml over onduidelijke bedragen die geïncasseerd worden.
Mocht er geen reactie komen @Ger2019, dan zal het topic gesloten worden.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.