Nancy73

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

factuur inzien na beeindigen abonnement

Ik ben sinds 21 april jl. geen klant meer bij Vodafone en de app werkt ook niet meer. Nu heb ik een sms-je ontvangen dat mijn rekening voor mei klaarstaat. Ik ga er vanuit dat dit een (credit) eindafrekening is, maar ik zou deze eigenlijk wel willen controleren. Hoe kan ik alsnog de factuur inzien?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Nancy73 . Welkom hier. 

Logisch dat je dit even goed wilt checken. We horen hier graag of het uiteindelijk allemaal gelukt is. Mocht ik je nog kunnen helpen, hoor ik het natuurlijk ook graag 🙂 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Nancy73 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Kan je je factuur niet meer inzien via My Vodafone op je browser?
https://www.vodafone.nl/account/inloggen

Anders hier even wachten tot er een medewerker van Vodafone langs komt en die kan je wel verder helpen. Vul dan aub bij je instellingen wel een aantal gegevens in, dan kunnen ze direct met je mee kijken in het systeem. Wat moet je invullen en waar, lees hier! (dus aub NIET hier op de open community plaatsen maar lees eerst hier hoe).

Duurt het te lang, dan kan je ook contact opnemen met de klantenservice door te bellen of een chat starten. Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd. 

Nancy73
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo,

Dank voor de snelle reactie. Inloggen lukt niet meer.  Ik begon al een mezelf te twijfelen en heb daarom mijn inloggegevens opnieuw opgevraagd. Maar het lijkt net of ik gedelete ben. Geen enkele reactie. Ik ga maar bellen…

Groet, Nancy

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Nancy73 . Welkom hier. 

Logisch dat je dit even goed wilt checken. We horen hier graag of het uiteindelijk allemaal gelukt is. Mocht ik je nog kunnen helpen, hoor ik het natuurlijk ook graag 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic