Manita

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

factuur bedrag

Ik zou graag willen weten waarom mijn factuur bedrag 67 euro ipv 37 ?

 

Waarom betaal ik 44 voor de telefoon ? Terwijl ik helemaal heen dure telefoon heb gekozen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Manita . Welkom hier! 

Ik ben via je mailadres even in je MyVodafone gedoken om te kijken waar je factuur uit bestaat. Hier zie ik het volgende: 
 

 

Je betaalt deze keer dus voor een langere periode dan 1 maand. Je ziet als het goed is ook dat je vorige maand een stuk minder hebt betaald :-). Is zo alles duidelijk? 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Manita 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat is een goede vraag en vervelend dat je kosten hebt, die je niet hoeft te maken. Dit is een open Community waar klanten elkaar helpen en daarom voor mij niet mogelijk is om met je mee te kijken. Dit is echt iets voor Vodafone om dit voor je te controleren. 

Je hebt waarschijnlijk ook al gekeken in je My Vodafone op je factuur voor uitleg. Want je zegt dat er een toestel op staat, die je niet hebt. Wat je kan doen is bij je profielinstellingen alle gevraagde gegevens in te vullen en dan kan iemand van Vodafone met je mee kijken wat er aan de hand is en je helpen met een antwoord.

Succes en het komt vast en zeker wel goed.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Manita . Welkom hier! 

Ik ben via je mailadres even in je MyVodafone gedoken om te kijken waar je factuur uit bestaat. Hier zie ik het volgende: 
 

 

Je betaalt deze keer dus voor een langere periode dan 1 maand. Je ziet als het goed is ook dat je vorige maand een stuk minder hebt betaald :-). Is zo alles duidelijk? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic