Hoi
Jillke93 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Twee hele vervelende dingen die je graag opgelost wilt hebben. Heb je je My Vodafone app al eens delete en daarna opnieuw geïnstalleerd? Of als je online kijkt via je browser, heb je al eens in een andere browser bekeken? Vraag anders een nieuw wachtwoord aan, misschien lukt het dan wel weer?
Over je rekening kan ik niet zoveel zeggen dan alleen maar doorverwijzen naar de
klantenservice van Vodafone, door ze te bellen of door een
chat te starten. Uit privacy kunnen ze niet zoveel zeggen maar ze kunnen wel met je mee kijken wat er aan de hand is. Een gesprek met deze mensen is altijd handig om te doen.
Hier via de community kan niemand je helpen omdat dit een klanten helpt klanten community is. Eventueel een moderator, maar die komt zo nu en dan langs en dan zal je moeten wachten. Maar die kan ook niet alles verhelpen, dus een belletje is misschien sneller.
Succes in ieder geval en ik hoop dat het je lukt.