Ik heb je je gevraagde informatie gegeven via een prive bericht. De link gaat om de laatste post onderaan, iemand meld hetzelfde probleem. Verder en dit weet jij ook, raak ik alles kwijt als ik mijn account verwijder, en daarbij weten we allemaal dat dit het probleem niet oplost. Wat ik niet begrijp is dat je dit niet doorzet. Je hebt alle informatie die ik ook heb. Dat jij niet doorzet ligt bij en aan jou. Je moet dit niet naar mij schuiven.
Aangezien je niet goed kan lezen doe ik het voor je:
Tekst uit je berichten met mijn opmerkingen tussen haakjes erachter:
Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik graag ook bij welke andere apps/ websites je deze foutmelding krijgt. (N.V.T.)
Of de melding alleen naar boven komt via de wifi of ook via het netwerk (2G/4G). (Dit antwoord heb je al meedere malen. heb ik al vaak genoemd en daarbij is logisch, en je geeft hieraan dat je zelf totaal niet begrijp waar het hier over gaat. Deze functie kan alleen aangezet worden via mobiel internet, dus wifi is n.v.t. de foutcode komt constant!)
Om welk toestel het gaat, IMEI nummer en welke software er op het toestel draait. (n.v.t.)
Ook hoor ik graag wat het onkoppelen en het opnieuw koppelen van het account geholpen heeft. (n.v.t.)
Nu kun je zo makkelijk doorzetten. Doe je dit niet stuur dan maar een mail naar de klachtenafdeling, maak ik er dan direct een klacht van tegen je, omdat je dan dus echt niet wil helpen, niet klantgericht bent en bovenal niet luisterd en ingaat op wat de klant aan problemen heeft!