Daniëlle1981

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

facturen

Beste vodafone,
Ik heb een abonnement lopen met onbeperkt bellen en smsen, en 2 mb internet! Maar ik zit maandelijks buiten mijn bundel!!
Ik snap niet hoe dit kan, ik heb elke maand ruim data verbruik over en bel ook bijna niet! hoe kan dit??
ik hoor t graag,
vriendelijke groet,
D.Nieuwendijk
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing

Wij kunnen niet zien waar aan de data is verbruikt alleen wanneer het verbruikt is (Klantenservice). Wanneer het verbruikt is kunt u tevens zelf zien in my Vodafone (website), ook de lopende rekening.
Waaraan het verbruikt is kunt u terug vinden in het toestel.
Dit heeft er tevens mee te maken met hoe de telefoon is ingesteld, denk hierbij aan updates van software, updates van apps, afsluiten van apps, slimme netwerk wissel, Apps beperken tot alleen Wi-Fi etc.
Meer informatie hier over vindt u bij ons op het forum zodat u het op uw gemak kunt doorlezen. http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/Dataverbruik-tips-amp-tricks-om-binnen-je-bundel-te-blijven...

Mocht u meer informatie hierover willen kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice, afdeling Smartphone Crew.
Vanuit hier kunnen wij alleen tips and tricks mededelen.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Daniëlle,

Via de MyVodafone website kun je op de volgende wijze jouw factuur-specificatie en verbruiks-gegevens raadplegen.

*) Ga naar MyVodafone, via de Vodafone website (www.vodafone.nl)
*) Inloggen met je email-adres
*) Inloggen met het correcte wachtwoord
*) Kies voor: = Menu
*) Kies voor: Rekeningen
*) Kies voor: de cirkel met de rekening van de maand september (of eerdere maand)
*) Kies voor: de details van je Rekening
*) Kies voor: Toon details
*) Naar beneden scrollen
*) Kies voor specificaties

Dan kun je uitgebreid onderzoeken wat de oorzaak is van jouw astronomisch hoge rekening. En daarop maatregelen nemen om die hoge kosten in de toekomst te voorkomen. Aangezien het om hele hoge bedragen gaat, geef ik je het dringende advies om bovenstaande aanwijzingen op te volgen.

Volg ook alle instellings-adviezen, tips en tricks uit het data-verbruiks-topic op, die voor jouw besturings-systeem (iOS of Android) van toepasing zijn. Daar kun je gerust een aantal uur aan besteden. Daarmee verkrijg je zelf weer controle over je data-verbruik. En kun je de kosten drastisch naar beneden brengen.

Je moet niet Vodafone de schuld geven van jouw astronomisch hoge rekeningen. Want je bent zelf verantwoordelijk voor het verbruik van belminuten en mobiel data-verkeer op je smartphone.
Het data-verbruiks-topic is al meer dan 190.000 keer geraadpleegd. Nu jij nog. Daarmee kun je jezelf een heel veel geld besparen.

Succes!

Netwerker
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Daniëlle1981 is het gelukt met bovenstaande tips?
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic