ronaldlohr

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

fabrieksherstel samsung galaxy s3

hallo,

een tijdje terug liep mijn s3 niet helemaal zoals het moest.
Ik kreeg het advies om een fabrieksherstel te doen...
Heb dit gedaan en tot mijn verbazing.. alles in het russisch... had dit ook al toen ik de s3 voor het eerst ging gebruiken, 
maar dacht dat ik iets fout had gedaan...

IS DIT NORMAAL???... want heb nu het gevoel dat ik verneukt ben bij de winkel waar mijn s3 weg komt en een ingevoerd toestel ofzo heb gekregen ipv een toestel rechtstreeks bij vodafone weg!
1 Reactie 1
FrancoisNL

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Hoi Ronaldlohr,

Kun je eens *#1234# intypen op je dialer en dan alles even hier noteren wat je terugkrijgt? Dan kunnen we bepalen wat voor soort toestel je hebt.

Bij welke winkel ben je geweest? Hebben ze deze factory reset in de winkel uitgevoerd of heb je die zelf uitgevoerd.

In feite zet een factory reset (zoals de naam al doet vermoeden) alles terug naar de intiele fabrieksinstellingen. Feit dat er russisch staat is niet zo héél erg voor je toestel zelf. alleen wellicht beetje hinderlijk voor jou. gelukkig krijg je als eerste de vraag welke taal je wilt selecteren, dus kun je hem snel aanpassen naar nederlands. De taal die je selecteerd is alleen de taal die gebruikt wordt in de gebruikers interface van het toestel. Dat zegt verder niks over hoe het toestel werkt oid.

Groeten Francois
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic