Dennis_stallen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

extreme 100 en bij betalen voor 4g?

Beste,

Het is al een tijdje geleden dat ik hier over contact heb gehad met de klantenservice van vodafone maar ht gaat over het volgende.

Ik heb nu een jaar geleden een vodafone extreme 100 abbonement afgesloten en er werdt mij met het afsluiten verteld dat ik gebruik zou maken van het snelste internet ( wat meneer de verkoper bedoelde met zijn verkoop praatjes was wat er op dat moment beschikbar was ).
Het 4 g netwerk wordt een korte tijd later geintroduceerd in Nederland en ik krijg dood leuk een smsje met de mededeling dat ik voor €2,50 ook gebruik kan maken van het 4g netwerk.
Een beetje verontwaardigd neem ik contact op met de klantensevice en gaf aan dat ik het eigenlijk belagelijk vond dat ik er €2,50 voor zou moeten betalen terwijl nieuwe abonees het er gratis bij krijgen, en aangezien het extreme 100 abbonement het duurste is wat vodafone heeft ik dit wel belachelijk vond.
Hier is een hele tijd overheen gegaan toen kreeg ik een aanbod om mijn abonement om te zetten naar een ander abbonement zo dat ik ook gebruik zou kunnen maken van het 4g netwerk ik twijfelde en de vrouw ik kwestie deelde mij mede dat ik er maar over na moest denken en dat ik haar terug zou kunnen bellen.
Na een paar dagen nam ik weer contact op met de klanten service met de mededeling dat ik in zou willen gaan op de aanbieding krijg ik dood leuk de mededeling dat ik dan eerst even €150,- zou moeten betalen om mijn abbonement om te zetten.

Ik ben al 12 jaar klant bij Vodafone maar als dit de manier is hoe je met vaste klanten om gaat zal het aankomende jaar mijn laatste jaar worden dat ik klant ben bij Vodafone.

En even voor de duidelijkheid het gaat mij niet om die €2,50 maar wel over het stukje waardering als vaste klant.
Na 12 jaar klant geweest te zijn bij Vodafone ben ik diep teleur gesteld in het service gericht handelen van Vodafone.

Groeten Dennis
1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Dennis,

Het is inderdaad een beetje ongelukkig verlopen. Wij of onze collega's kunnen echter niets veranderen aan het feit dat 4G niet bij alle abonnementen standaard is inbegrepen. Ik begrijp echter wel dat dit duidelijker gecommuniceerd had mogen worden.

Kun je me aangeven waarom het wijzigen van je abonnement € 150,- euro zou kosten? Normaal gesproken zijn deze kosten namelijk € 50,- per abonnement. Of heb je meerdere abonnementen?

Een tip: Indien je toch besluit je abonnement te verlengen en je einddatum binnen 4 maanden ligt kun je hiermee de wijzigingskosten besparen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic