aj

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

extra nummer bij abonnement.

momenteel heb ik een vodafone abonnement.
Ik wil echter een extra nummer bij mijn abonnement, dit nummer wil ik gebruiken voor een gsm module om iets aan te sturen.
Ik kan hier ene prepaid kaart voor gebruiken al heeft dit als nadeel dat ik ieder half jaar het sim kaartje moet gebruiken en moet op waarderen.
Ik wil het liefst een extra nummer bij mn abonnement om dit voor de gsm module te kunnen gebruiken (er wordt alleen naar dit nummer gebeld en niet vanasf dit nummer gebeld)
Is dit mogelijk ?
3 Reacties 3
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo aj,

Volgens mij is het niet mogelijk om twee verschillende nul-zes-nummers te koppelen aan één Vodafone SIM-kaart.
Op de website van Vodafone ben ik een dergelijke "constructie" niet tegen gekomen.

Ik weet vrijwel zeker dat de Moderators van Vodafone jou hetzelfde antwoord zullen geven. Je kunt dit antwoord afwachten. Of informeren bij de telefonische klantenservice van Vodafone op telefoonnummer 1201, met jouw kwestie.

Maar volgens mij is het niet mogelijk.

Misschien kunje beter een prepaid-kaartje bij een telecom-provider kopen. Waarbij je slechts één keer per jaar je tegoed moet opwaarderen met slechts €10,00

Succes !

Netwerker
aj
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bedankt voor uw reactie.
Ik wacht idd even de reactie van vodafone af.
Ik hoef geen 2 nummers aan dezelfde simkaart maar wil naast mn gewone nummer een extra nummer, zeg maar 2 nummers op 1 abonnement, misschien kan dit wel.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Aj,

Zoals @Netwerker al aangeeft is het normaal gesproken (!) niet mogelijk om 2 mobiele nummers aan 1 abonnement te koppelen. Echter bieden we tegenwoordig MultiSim aan waarmee je toch een 2e simkaart in gebruik kunt nemen met een apart 06-nummer. Het is echter alleen mogelijk om een dataverbinding hiermee op te zetten. Is dit eventueel een optie?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic