mvanderschoor
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

extra mobiele nummers onder 1 account koppelen/plaatsen

Mijn doel is het volgende. Al mijn telefoonnummers van mijn gezin onder 1 account plaatsen.

Dat ene account staat nu alleen mijn eigen mobiele nummer van vodafone onder. Maar wil ook de andere  4 mobiele nummers van vodafone eronder hebben om de kosten in de gaten te houden.  

Heb daar ook al pogingen door ondernomen, zoals aangegeven wordt op de site van vodafone. Ook chat contact gehad met vodafone. Alleen het lukt niet. 

AUB, wie kan mij helpen of exact aangeven hoe het wel gaat lukken. 

In afwachting. 

Mvrgr. Martin 



 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9176Reacties
  • 2925Oplossingen
  • 1995Likes

Hoi @mvanderschoor 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als het goed is kan je onder je My Vodafone meerdere nummers plaatsen. 
1) Login via My Vodafone: https://www.vodafone.nl/account/inloggen
2) Klik vervolgens bovenin op je e-mail adres (of gebruikersnaam), helemaal boven in beeld
3) En klik dan op Mijn Account

Je krijgt dan allemaal verschillende keuzes en daar kan je je account uitbreiden. Op deze manier moet het lukken en kan je meerdere accounts bij je eigen account invoeren en zo controleren. 


Mocht dit nu alles niet lukken, wacht dan op iemand van Vodafone die je verder kan helpen. Deze zijn er maandag weer, je zal dus dit weekend even geduld moeten hebben, dit is namelijk een klanten helpen klanten community. Zorg dan dat je bij je profielinstellingen al je gegevens hebt ingevuld, dan kunnen ze gelijk met je mee kijken. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9176Reacties
  • 2925Oplossingen
  • 1995Likes

Hoi @mvanderschoor 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als het goed is kan je onder je My Vodafone meerdere nummers plaatsen. 
1) Login via My Vodafone: https://www.vodafone.nl/account/inloggen
2) Klik vervolgens bovenin op je e-mail adres (of gebruikersnaam), helemaal boven in beeld
3) En klik dan op Mijn Account

Je krijgt dan allemaal verschillende keuzes en daar kan je je account uitbreiden. Op deze manier moet het lukken en kan je meerdere accounts bij je eigen account invoeren en zo controleren. 


Mocht dit nu alles niet lukken, wacht dan op iemand van Vodafone die je verder kan helpen. Deze zijn er maandag weer, je zal dus dit weekend even geduld moeten hebben, dit is namelijk een klanten helpen klanten community. Zorg dan dat je bij je profielinstellingen al je gegevens hebt ingevuld, dan kunnen ze gelijk met je mee kijken. 

Bekijk in context

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10995Reacties
  • 1661Oplossingen
  • 2018Likes

Hoi @mvanderschoor


Welkom op de Community.
Er zijn meerdere mogelijkheden om alles in te kunnen zien.
Bovenstaande optie is er een van. Hier heb je de inloggegevens voor nodig van de overige personen.

Een andere optie is om alles onder 1 klantnummer te zetten. Dit kan je via  https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/contract-overdragen.shtml aanvragen.
Hierdoor worden alle nummers op jouw klantnummer gezet en kun je ze inzien in je My Vodafone account. Je kunt de andere daarna een uitnodiging sturen zodat zij kunnen inloggen met hun eigen account.

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10995Reacties
  • 1661Oplossingen
  • 2018Likes

Is het inmiddels gelukt @mvanderschoor?

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10995Reacties
  • 1661Oplossingen
  • 2018Likes

Heb je nog een update voor ons @mvanderschoor? Ik hoor graag of het gelukt 

Uitgelicht topic