Radmsc

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

extra kosten ondanks dataverdubbelaar

Afgelopen juni was de verwachting dat ik ver boven het datalimiet zou gaan van 1 GB. Daarom heb ik de Blox Dubbel Internet geactiveerd voor 15 euro. In de omschrijving in de app van Mijn Vodafone staat de tekst "In My Vodafone zie je de verdubbelaar als 2 losse tegoedbundens. De bundels zijn even groot." Ik zou dus die maand een datalimiet moeten hebben van 2 GB. De Blox is geactiveerd voordat ik over de 1GB heen ging die maand.

Plots zie ik in mijn rekeningspecificatie dat mijn maandelijkse rekening 80 euro hoger uitvalt dan normaal. 15 euro kan ik begrijpen, want dat kost de Blox die ik geactiveerd heb. Maar 80!? Ik open mijn rekeningspecificatie en zie dat ik 1.819,470 MB heb verbruikt. Voor zover ik weet is 1819 MB minder dan 2 GB, dus waarom wordt er dan 50 euro in rekening gebracht voor "teveel verbruikte" MB's?

Ik zou hier graag opheldering over willen en wil dit graag gerectificeerd willen zien voordat het bedrag van mijn rekening geschreven wordt, anders zal ik de automatische incasso intrekken en het bedrag storneren.
1 Reactie 1
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Radmsc ,
bedankt voor je bericht op ons forum.
Soms pakken dingen die aangeboden worden niet zo heel gunstig uit :@
Ik begrijp dat dit in jouw specifieke geval ook gebeurd is:
-> Je neemt de dataverdubbelaar
-> De bundel die je op dat moment hebt wordt verdubbeld

Wellicht was je gunstiger uit geweest met een andere BloX (dat kan ik op basis van je bericht niet beoordelen en is ook niet de bedoeling op het forum).
Als je liever 1 op 1 info wil hebben dan vragen wwe aanvullende informatievan je. Neem in dat geval svp contact op via onze 24/7 Chat.
Groetjes, Per



E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic