Hoi
rhj Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Die van 15 dagen Ziggo klanten aangezet, snap ik niet helemaal. Als je klant bent bij Ziggo en Vodafone dan krijg je altijd dubbele data, dat staat dan al aan dus dat kan je niet zelf uit- of aanzetten. Dus wat je daar mee wilt vragen is me niet helemaal duidelijk.
Als je nu geen data meer hebt en je wilt extra dan kan je natuurlijk ook een BloX aanvragen.
De BloX die jij wilt heet Extra Data EU en kan je vinden op deze pagina: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/extra-europese-data.shtml
Let alleen dan wel even op de volgende punten:
- BloX Extra Data EU wordt automatisch verlengd. Zet je 'm stop? Dan wordt de BloX aan het einde van de maand uitgezet.
- Je betaalt de kosten voor je BloX via je maandelijkse rekening.
- Je kunt meerdere verschillende BloX tegelijk aan hebben staan, maar je kunt de BloX maar 1x per maand aanzetten.
- Je krijgt het volledige tegoed van de BloX tot het einde van de maand. Ongeacht op welke dag van de maand je de BloX Extra Data EU aanschaft.
Deze zijn wel de meest belangrijke punten die mensen vaak over het hoofd zien. Je moet dus zelf de BloX weer stoppen als je deze niet meer wenst te gebruiken en als je nu start dan loopt deze tot het einde van de maand!!
Bekijk de pagina die ik je hierboven heb toegezonden en mocht je nog vragen hebben, stel deze gerust.
Veel plezier in ieder geval!