Bartbreedijk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

extra inruilkorting na annulering abonnement

Geachte mevrouw of heer,

 

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo’n slechte service heb gehad als ik nu krijg. Het lijkt wel alsof niemand leest wat er wordt geschreven.

 

Het probleem

Op 30 september 2023 heb ik een Samsung Z Flip 5 besteld in de Vodafone winkel aan de Gedempte Gracht in Zaandam. Tot en met 1 oktober 2023 had Vodafone (en niet Samsung!) een actie met een extra inruilkorting van € 300 (en dus geen cashback!). In uw mail d.d. heden schrijft u dat ik deze maar via Samsung moet proberen te verkrijgen.

 

Wat ging er aan vooraf

De ellende begon enkele dagen na 30 september toen ik mijn pakketje wilde ophalen maar dat bleek te zijn leeggehaald (ik heb dit dan ook niet aangenomen). Het weekend erna ben ik teruggekeerd naar de genoemde Vodafone winkel in Zaandam. Daar is mij geadviseerd het abonnement te annuleren en enkele dagen later een nieuw abonnement af te sluiten. Bij het afsluiten van het nieuwe abonnement zou ik dan moeten refereren aan de eerdere diefstal en annulering van mijn abonnement alsook het feit dat ik alsnog in aanmerking wilde komen voor de extra inruilkorting.

 

Ik heb nu denk ik alles bij elkaar twee uur in de wacht gehangen, een uur telefonisch met uw medewerkers gesproken, ik ben drie keer terug geweest naar de Vodafonewinkel waar keer op keer een nieuwe “case” werd aangemaakt. Het is klaar nu.

 

Mij interesseert het niet of Samsung een cashback actie had, ik heb met Vodafone afgesproken dat ik € 300 extra inruilkorting zou krijgen. Toen dat door diefstal (aldus voor aflevering aan mij) niet lukte, heb ik in de Vodafonewinkel (op advies van een van uw medewerkers) het abonnement geannuleerd en nu stuurt u mij wederom van het kastje naar de muur.

 

Laatste aanmaning

Ik ben advocaat en bericht u dat dit de laatste keer is dat ik hierover met u buiten rechte contact heb. Als er niet binnen 2 dagen door u wordt bevestigd dat u zich aan uw afspraken houdt en de inruilkorting toepast, zal ik overgaan tot dagvaarding.

 

Met vriendelijke groet, Bart Breedijk

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @Bartbreedijk, welkom hier!

Wat een nare verrassing dat je een toestel hebt besteld en het pakket bij aankomst leeg bleek te zijn. Ik kan mij voorstellen dat je hier van bent geschrokken. Er is vervolgens een nieuwe bestelling geplaatst (na 1 oktober) waarbij het toestel is geleverd. Ondanks dat de bestelling na 1 oktober is geplaatst wil je uiteraard graag gebruik kunnen maken van de cashback actie van Samsung. Dit is een actie vanuit Samsung en niet vanuit ons. Op basis daarvan dien je normaliter dus de cashback actie / promotie van Samsung aan te vragen via Samsung zelf. Echter, de order is nu op 11 oktober geplaatst waardoor een dergelijke aanvraag bij Samsung m.i. afgekeurd gaat worden aangezien de looptijd tot 1 oktober was. Ik ben het om die reden ook niet eens met het antwoord wat je vanuit de afdeling klachten hebt gekregen en heb de betreffende collega benaderd. De collega heeft je inmiddels een nieuwe e-mail gestuurd en een creditfactuur aangemaakt. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @Bartbreedijk, welkom hier!

Wat een nare verrassing dat je een toestel hebt besteld en het pakket bij aankomst leeg bleek te zijn. Ik kan mij voorstellen dat je hier van bent geschrokken. Er is vervolgens een nieuwe bestelling geplaatst (na 1 oktober) waarbij het toestel is geleverd. Ondanks dat de bestelling na 1 oktober is geplaatst wil je uiteraard graag gebruik kunnen maken van de cashback actie van Samsung. Dit is een actie vanuit Samsung en niet vanuit ons. Op basis daarvan dien je normaliter dus de cashback actie / promotie van Samsung aan te vragen via Samsung zelf. Echter, de order is nu op 11 oktober geplaatst waardoor een dergelijke aanvraag bij Samsung m.i. afgekeurd gaat worden aangezien de looptijd tot 1 oktober was. Ik ben het om die reden ook niet eens met het antwoord wat je vanuit de afdeling klachten hebt gekregen en heb de betreffende collega benaderd. De collega heeft je inmiddels een nieuwe e-mail gestuurd en een creditfactuur aangemaakt. 

Bartbreedijk
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hartstikke bedankt voor je snelle reactie Cecilia! En voor de uitkomst daarvan uiteraard. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic