Geachte mevrouw of heer,
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo’n slechte service heb gehad als ik nu krijg. Het lijkt wel alsof niemand leest wat er wordt geschreven.
Het probleem
Op 30 september 2023 heb ik een Samsung Z Flip 5 besteld in de Vodafone winkel aan de Gedempte Gracht in Zaandam. Tot en met 1 oktober 2023 had Vodafone (en niet Samsung!) een actie met een extra inruilkorting van € 300 (en dus geen cashback!). In uw mail d.d. heden schrijft u dat ik deze maar via Samsung moet proberen te verkrijgen.
Wat ging er aan vooraf
De ellende begon enkele dagen na 30 september toen ik mijn pakketje wilde ophalen maar dat bleek te zijn leeggehaald (ik heb dit dan ook niet aangenomen). Het weekend erna ben ik teruggekeerd naar de genoemde Vodafone winkel in Zaandam. Daar is mij geadviseerd het abonnement te annuleren en enkele dagen later een nieuw abonnement af te sluiten. Bij het afsluiten van het nieuwe abonnement zou ik dan moeten refereren aan de eerdere diefstal en annulering van mijn abonnement alsook het feit dat ik alsnog in aanmerking wilde komen voor de extra inruilkorting.
Ik heb nu denk ik alles bij elkaar twee uur in de wacht gehangen, een uur telefonisch met uw medewerkers gesproken, ik ben drie keer terug geweest naar de Vodafonewinkel waar keer op keer een nieuwe “case” werd aangemaakt. Het is klaar nu.
Mij interesseert het niet of Samsung een cashback actie had, ik heb met Vodafone afgesproken dat ik € 300 extra inruilkorting zou krijgen. Toen dat door diefstal (aldus voor aflevering aan mij) niet lukte, heb ik in de Vodafonewinkel (op advies van een van uw medewerkers) het abonnement geannuleerd en nu stuurt u mij wederom van het kastje naar de muur.
Laatste aanmaning
Ik ben advocaat en bericht u dat dit de laatste keer is dat ik hierover met u buiten rechte contact heb. Als er niet binnen 2 dagen door u wordt bevestigd dat u zich aan uw afspraken houdt en de inruilkorting toepast, zal ik overgaan tot dagvaarding.
Met vriendelijke groet, Bart Breedijk