Yara kerens

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

extra gb

Ik heb een 2gig abonnement maar ook 2 gig extra. 

Nu is mijn vraag als mijn 2gig op is word er dan automatisch gebruik gemaakt  van mijn extra 2 gig?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Yara kerens 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je hebt een abonnement bij Ziggo en Vodafone en daarom dubbel aantal GB? Als dat zo is dan maak je gewoon je 4GB op, daar zit geen 2+2 aan vast maar gewoon in 1x 4GB. (overbodige info, want je hebt data extra ingekocht, lees hier onder)

Heb je 2GB ingekocht met een BloX van Vodafone. Je gebruikt eerst de MB's van je standaard databundel, daarna het tegoed van de BloX Extra Data. 

Je krijgt het volledige tegoed van de BloX tot het einde van de maand. Ongeacht op welke dag van de maand je de BloX Extra Data aanschaft. Meer info is te lezen op deze pagina

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Yara kerens 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je hebt een abonnement bij Ziggo en Vodafone en daarom dubbel aantal GB? Als dat zo is dan maak je gewoon je 4GB op, daar zit geen 2+2 aan vast maar gewoon in 1x 4GB. (overbodige info, want je hebt data extra ingekocht, lees hier onder)

Heb je 2GB ingekocht met een BloX van Vodafone. Je gebruikt eerst de MB's van je standaard databundel, daarna het tegoed van de BloX Extra Data. 

Je krijgt het volledige tegoed van de BloX tot het einde van de maand. Ongeacht op welke dag van de maand je de BloX Extra Data aanschaft. Meer info is te lezen op deze pagina

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Yara kerens . Welkom hier!

Je wil graag weten hoe het precies zit. Logisch! Is alles inmiddels duidelijk? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic