Sander_K

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

extra data ziggo/vodafone

Hoe zorg ik ervoor dat Mijn vodafone en Ziggo aan elkaar gekoppeld wordt, zodat ik de dubbele data kan ontvangen? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Sander_K 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Daar hoef jij zelf niets aan te doen. Vodafone en Ziggo koppelen hun data en kijken dan of alle gegevens kloppen (voornamelijk adres gegevens en of je beide abonnementen hebt). Is dit het geval dan krijg je binnen 1 a 2 weken vanzelf extra data en korting op je Vodafone abonnement. En dan natuurlijk extra keuze zender en gratis virusscanner van Ziggo. 
 

Je hoeft zelf dus niets te koppelen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Sander_K 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Daar hoef jij zelf niets aan te doen. Vodafone en Ziggo koppelen hun data en kijken dan of alle gegevens kloppen (voornamelijk adres gegevens en of je beide abonnementen hebt). Is dit het geval dan krijg je binnen 1 a 2 weken vanzelf extra data en korting op je Vodafone abonnement. En dan natuurlijk extra keuze zender en gratis virusscanner van Ziggo. 
 

Je hoeft zelf dus niets te koppelen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hoi @Sander_K 
Welkom op de Vodafone Community. 

Wat ontzettend leuk dat je Ziggo en Vodafone combineert en gebruik gaat maken van de Gratis Extra's! @Energieboy heeft het helemaal bij het juiste eind. Je hoeft zelf helemaal niets te doen voor het ontvangen van de Gratis Extra's. Dit gaat automatisch. Vanuit Vodafone ontvang je een SMS omtrent de dubbele data en vanuit Ziggo ontvang je een e-mail zodra je het gewenste tv-pakket kunt activeren in Mijn Ziggo (als je gebruik maakt van Digitale TV). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic