henk7028

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

extra data - mail ontvangen, maar ik zie het niet terug

hallo , ik heb op 28/02 en sms gekregen dat ik elke maand meer data kreeg, nu zijn we 2 maand verder en heb nog steeds niets , meer mensen last van ?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Aan @henk7028 & @MarjoleinPecasse 

Vul alle gegevens in bij je instellingen, van je profiel op deze community, en dan kan een Vodafone medewerker sneller aan de slag om te kijken wat er aan de hand is. Hoe vul je dit in en wat, zie hier!

Als je deze hebt ingevuld dan kijkt @Lycke Vodafone graag met je mee wat er aan de hand is en zal, waar nodig, dit doorgeven aan de juiste afdeling en dan zorgen dat het in orde komt. Als deze sms juist is geweest 

Bekijk in context

15 Reacties 15
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @henk7028 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat is natuurlijk heel vervelend, hier zal iemand van Vodafone naar moeten kijken. Of meer mensen hier last van hebben, denk ik zelf niet, anders zou het hier wel vol gestaan hebben. Als je een sms hebt ontvangen dan zal je het toch ook moeten krijgen.

Vul alle gegevens in bij je instellingen, van je profiel op deze community, en dan kan een Vodafone medewerker sneller aan de slag om te kijken wat er aan de hand is. Hoe vul je dit in en wat, zie hier!

MarjoleinPecass

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,

Ik heb hier ook mail van gekregen, maar bij mij is ook nog niks ingegaan.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Dat is gek, @henk7028 en @MarjoleinPecasse . 

@henk7028 , wil jij je gegevens in je profiel opnemen? Dan kijk ik voor je. 

En van jullie beide ben ik benieuwd naar hoeveel data jullie in je bundel hadden en hoeveel het zou moeten zijn, volgens de aankondiging in de mail :-). 

MarjoleinPecass

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Lycke,

 

Ik heb de mail op 6 maart ontvangen. Daar staat in dat ik voorheen 10GB+10 GB extra data had en dat het vanaf 1 maart 2020  20 GB gaat worden.

henk7028
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als ik op de link klik van sms dan staat er dat ik van 2 naar 4 gb zou gaan per 1 maart, alleen tot nu toe nog niets

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Aan @henk7028 & @MarjoleinPecasse 

Vul alle gegevens in bij je instellingen, van je profiel op deze community, en dan kan een Vodafone medewerker sneller aan de slag om te kijken wat er aan de hand is. Hoe vul je dit in en wat, zie hier!

Als je deze hebt ingevuld dan kijkt @Lycke Vodafone graag met je mee wat er aan de hand is en zal, waar nodig, dit doorgeven aan de juiste afdeling en dan zorgen dat het in orde komt. Als deze sms juist is geweest 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Dat is gek, @MarjoleinPecasse . Ik zie op het nummer in je gegevens 7GB data. Ging het mailtje daadwerkelijk over het nummer in je profiel? Hoe veel data zie je in je MyVodafone staan, als je bij verbruik kijkt? 
Ik vermoed inmiddels dat er wellicht ook wat zaken door elkaar gelopen zijn. Klopt het dat je ook ingegaan bent op een aanbod per 24 juni (het einde van je huidige contract)? 

@henk7028 . Ik zie bij jou een wijziging in de planning staan. Inderdaad van 2GB (+ 2B) naar 4GB (+4GB) . Deze staat gepland voor 30 mei, zie ik hier. Ben je ingegaan op een aanbod voor na je contract? 

henk7028
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Lycke Vodafone  ik heb op 26-01-2020 mijn contract verlengt via belsimpel, deze gaat dus in op 30 mei want dan is mijn huidige contract afgelopen. maar waarom krijg ik dan die sms waarin ze zeggen van upupupupupudate van data vanaf 1 maart 2020 .? en dan heb ik dat niet? mijn vriendin heeft ook zelfde abbo als mij en die heeft het wel, dus vreemd waarom ik niet .

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ik denk dat het elkaar heeft gekruist @henk7028 
Uiteraard zou je gewoon tot op de laatste dag van je abonnement recht hebben op die extra data. Maar ik weet niet of Vodafone daar regels aan heeft gemaakt waardoor ze nu zouden kunnen zeggen dat je vertrekt met je huidige contract, en dat je daarom die nu niet krijgt. 

Denk dat Lycke je hier meer over kan vertellen, die kan misschien kijken waarom je dan nog geen extra data hebt ontvangen en wat de reden daarvan is. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ik vermoed inderdaad dat het met het kruizen van elkaar te maken heeft. Omdat er nu een wijziging in staat (sinds 26-01, voor 30-05), worden andere wijzigingen tegengehouden/on hold gezet. Ik weet dit echter niet zeker. En het is ook niet handig dat je er dan wel een bericht over krijgt. Ik moet hier nog even wat dieper voor de systemen in en kom er zo snel mogelijk op terug!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ik zit/zat enorm vol met meetings en dergelijke, @henk7028 . Kan zijn dat ik hier morgen op terug moet komen!

henk7028
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Energieboy  ik vertrek niet bij vodafone maar verleng alleen via ander kanaal zeg maar , dus blijf er wel bij , dus zie dan geen probleem maar ja misschien zien hun dat anders ?

henk7028
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Lycke Vodafone  doe rustig aan , hoor wel hoe en wat je hier over kunt vinden, ben wel benieuwd , 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ah, oke 
Ik begrijp je ?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hm. Nou, het blijkt inderdaad te zijn zoals ik het al aangaf. Doordat je een nieuw abonnement (verlenging) aan bent gegaan per 30 mei, gaat de up-up-upgrade niet door. Alles in je abonnement “wacht” in feite op de wijziging die voor 30 mei gepland stond. Ik snap dat dit gewoon een verlenging is en je juist bij Vodafone blijft. Maar dit is kennelijk hoe het in het systeem werkt. 
Wat natuurlijk extra suf is, is dat je nu wel het bericht over de up-up-upgrade gehad hebt. Dat had wat mij betreft niet moeten gebeuren en dit ga ik intern dan ook doorzetten zodat onderzocht kan worden hoe we dit voortaan voorkomen. 

 

Het fijne nieuws is dan wel weer; het is inmiddels mei. Nog maar 29 dagen te gaan en je kunt écht eindelijk gebruikmaken van je extra data! :-). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic