Antwan1968

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

extra data bundel

Ik heb een vodafone red abbonement. Als ik nu blox extra data aanzet, moet ik dit dan iedere maand betalen, of alleen als ik het ook werkelijk gebruik wanneer mijn 2Gb op zijn?

Gr Antwan
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Antwan1968

Dat is afhankelijk van welke BloX je aanzet. Je kunt een eenmalige BloX aanzetten die zoals de naam al verraadt eenmalig in rekening wordt gebracht. 😉 Zie link

Wil je echter een BloX extra data aansluiten (link) geldt het volgende:


  • Je kunt deze bundels activeren bij Red of Smart abonnementen die zijn aangesloten na 7 april 2014.
  • De BloX is 1 kalendermaand geldig. Sluit je de BloX gedurende de maand aan, dan betaal je voor de rest van de maand en de volledige volgende maand.
  • BloX Extra Data wordt automatisch verlengd. Je kunt de bundel uitzetten door te sms'en naar 4000. De BloX wordt dan met ingang van de volgende maand uitgezet.
  • Je betaalt de kosten via je maandelijkse rekening
  • Je kunt meerdere BloX tegelijk aanzetten. Dit moeten wel verschillende BloX zijn.
Dit lijkt mij het antwoord op je vraag, toch?

Bekijk in context

5 Reacties 5
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Antwan1968

Dat is afhankelijk van welke BloX je aanzet. Je kunt een eenmalige BloX aanzetten die zoals de naam al verraadt eenmalig in rekening wordt gebracht. 😉 Zie link

Wil je echter een BloX extra data aansluiten (link) geldt het volgende:


  • Je kunt deze bundels activeren bij Red of Smart abonnementen die zijn aangesloten na 7 april 2014.
  • De BloX is 1 kalendermaand geldig. Sluit je de BloX gedurende de maand aan, dan betaal je voor de rest van de maand en de volledige volgende maand.
  • BloX Extra Data wordt automatisch verlengd. Je kunt de bundel uitzetten door te sms'en naar 4000. De BloX wordt dan met ingang van de volgende maand uitgezet.
  • Je betaalt de kosten via je maandelijkse rekening
  • Je kunt meerdere BloX tegelijk aanzetten. Dit moeten wel verschillende BloX zijn.
Dit lijkt mij het antwoord op je vraag, toch?
Thomas_Pieters

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
okay thanx!

zou je me misschien ook kunnen vertellen 'wat' ik moet sms'en naar 4000 als ik mijn Blox 400 MB Maandbundel wil uitzetten?

Bij voorbaat dank 🙂

Groet,
Thomas
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
Thomas_Pieters

Aan- en uitzetten

Via My Vodafone
Sms BLOX 400MB AAN naar 4000
Sms BLOX 400MB UIT naar 4000
Via de My Vodafone App
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Aangezien deze informatie ook op onze website en in de app staat zal ik dit topic sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic